W moim aucie po wymianie chłodnicy(małe wycieki) i małego wentylatora (nie działał), po przejechaniu kilku km i wyłączeniu silnika płyn zaczął się cofać do zbiorniczka. Dodam że auto nie dymi na biało, nie widać oleju w zbiorniczku, korek oleju w normie.Dodam że auto ma ponad 200000 na zegarze.Czy ktoś miał takie objawy w swoim aucie? Proszę o pomoc z góry dziękuję
Mechanik twierdził że układ został odpowietrzony, a pompy wody nie sprawdzał. A mogę to jakoś sam sprawdzić i ewentualnie odpowietrzyć, dodam że jestem w tym laikiem.
-- Wt lip 01, 2014 13:02 --
Dziękuję z szybką odpowiedź wujo_sam.
Jeszcze tego samego dnia otworzyłem zbiornik płynu włączyłem ogrzewanie na max-a i silnik grzałem do 90 stopni. Po nagrzaniu jeszcze chwilkę pochodził i wyłączyłem. Dolałem trochę płynu i zakręciłem zbiornik. Na drugi dzień była jazda ok. 90 km, do dzisiaj jest ok. Stan płynu ten sam co po dolewce.Dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam