Po ściągnięciu kola wygląda to tak

Potem odkręcamy cylinderek dwie śruby przy pomocy kluczy 13 i 15


Po ściągnięciu cylinderka dobrze jest go zawiesić na kawałku drutu np. za amortyzator nie będzie przeszkadzał

Następnie musimy odkręcić jarzmo a tu będzie nam potrzebny taki klucz torx M14 12 kątny



Po ściągnięciu jarzma odkręcamy tarcze

Potrzebny będzie torx 6-kątny T30
Teraz potrzebny będzie nam plaski śrubokręt trzeba wyciągnąć dekielek ja delikatnie pukając młotkiem w śrubokręt na przemian góra dól wybiłem dekielek

Teraz zostaje nam odkrecic piaste-lozysko potrzebny taki klucz torks M17 12 kątny

Przy odkręcaniu tej śruby dobrze jest użyć długiej rury

Zostaje nam tylko ściągnąć piastę-łożysko

Zakładamy nowe łożysko uważając zęby nie uszkodzić magnetycznej koronki od ABS jest z tylu piasty będziecie wiedzieć o co chodzi bo jak kupicie nowa piastę to ta koronka będzie zabezpieczona plastikowa osłonką
Piastę-łożysko dokręcamy przy pomocy rury ale ciągniemy jedna ręka delikatnie aż do poczucia oporu jak ktoś ma klucz dynamometryczny to może se dokręcić wtedy z wymagana silą a resztę składamy jak wyżej w odwrotnej kolejności
Koszt kluczy M 14 i M 17 torksy 12 kątnych w Castora....

koszt piasty-łożyska firmy SKF czyli pierwszy montaż 225 zł mnie kosztowało
Ps.do śruby piasty to ma być M 18 ale ciężko go dostać a M 17 tez da się to zrobić
