Rozładowany Aku i problem z ESP

Czyli problemy z prądem w VW Touran (osprzęt elektryczny, włączniki, przekaźniki, szyby elektryczne, oświetlenie itp.)
Awatar użytkownika
Jacekp54
Zaawansowany
Posty: 457
Rejestracja: wt cze 04, 2013 21:17
Auto:: VW Touran '03 1.9 AVQ
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 65 razy

Rozładowany Aku i problem z ESP

Post autor: Jacekp54 »

Mam nadzieję, że jest to mały problem z ESP, a mianowicie...

Rano touran nie chciał odpalić, konkretną przyczyną był akumulator, który zwyczajnie padł. Po wymianie na nowy i odpaleniu auta mam wyłączone ESP i nie idzie go włączyć. Podjechanie do przodu i do tyłu (tak jak w przypadku kontrolki ABS) nic nie pomogło. Mieliście taki problem?

Dodam że od niedawna, co jakiś czas zaraz po odpaleniu dawał mi sygnał i przez chwilę świeciły się kontrolki od ESP i ABS, po czym gasły.

(...Nie mam możliwości podpięcia komputera...)
Obrazek
Obrazek
Obrazek REMONT WIZUALNY >> CZ. 1 CZ. 2
Awatar użytkownika
bartek0-01
Specjalista
Posty: 969
Rejestracja: pn kwie 08, 2013 23:40
Auto:: 1T3 2.0TDI CFHC DSG 2014
Imię:: Bartłomiej
Lokalizacja: Elblag
Podziękował: 204 razy
Otrzymał podziękowań: 102 razy

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

Post autor: bartek0-01 »

U mnie ostatnio po odpieciu aku tez sie świecił ESP ale po przejechaniu około 300 metrów sam sie jakby zakodował i wrócił do normy
----------------------------------------------------------
MOJE AUTO :20: ---> viewtopic.php?f=9&p=301997#p301997 ---> Najnowsza aktualizacja profilu 06.05.2021 zapraszam do oglądania
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

Post autor: Tomas »

Podłączyłeś akumulator i jeździłeś później czy tylko podłączyłeś ? ESP powinno się wyłączyć, wariacje kontrolek występują przy zaniku napięcia.
Awatar użytkownika
marnon
Zaawansowany
Posty: 374
Rejestracja: wt lis 20, 2012 16:53
Auto:: Golf V variant
Imię:: Marcin
Lokalizacja: śląsk
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

Post autor: marnon »

mi się raz tak zadziałało jak zmieniałem licznik świeciła mi się kontrolka wspomagania oczywiście i ESP... wspomaganie po krótkiej jeździe zgasło... ESP niestety nie - pomógł skan VCDSem i usunięcie błędów.
Awatar użytkownika
Jacekp54
Zaawansowany
Posty: 457
Rejestracja: wt cze 04, 2013 21:17
Auto:: VW Touran '03 1.9 AVQ
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 65 razy

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

Post autor: Jacekp54 »

Jeździłem, i nie zgasło, nawet trochę poszarpałem nim, żeby sprawdzić czy to tylko kontrolka, ale jednak całe ESP nie działa, próby włączenia przyciskiem też nic nie dają.
Obrazek
Obrazek
Obrazek REMONT WIZUALNY >> CZ. 1 CZ. 2
andreass211
Specjalista
Posty: 572
Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
Imię:: andrzej
Lokalizacja: stavanger
Podziękował: 82 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

Post autor: andreass211 »

podepnij vcds we Wrocławiu napewno ktos z forum ma
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Jacekp54
Zaawansowany
Posty: 457
Rejestracja: wt cze 04, 2013 21:17
Auto:: VW Touran '03 1.9 AVQ
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 65 razy

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

Post autor: Jacekp54 »

Jutro coś pokombinuję ;) , jak narazie trzeba ostrożnie jeździć
Obrazek
Obrazek
Obrazek REMONT WIZUALNY >> CZ. 1 CZ. 2
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

Post autor: JacaTouran »

Wstaw go do nagrzanego pomieszczenia i niech się odmrozi, jak używasz ręcznego zimą na postoju to jak ogrzejesz trochę auto to zaciagnij i spusc kilka razy i się przejedz. Powinno pomóc. Jak nie pomoże to sprawdź bezpieczniki.

-- 23 sty 2014, o 22:34 --

Wstaw go do nagrzanego pomieszczenia i niech się odmrozi, jak używasz ręcznego zimą na postoju to jak ogrzejesz trochę auto to zaciagnij i spusc kilka razy i się przejedz. Powinno pomóc. Jak nie pomoże to sprawdź bezpieczniki.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
Jacekp54
Zaawansowany
Posty: 457
Rejestracja: wt cze 04, 2013 21:17
Auto:: VW Touran '03 1.9 AVQ
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 65 razy

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

Post autor: Jacekp54 »

JacaTouran pisze:Wstaw go do nagrzanego pomieszczenia i niech się odmrozi, jak używasz ręcznego zimą na postoju to jak ogrzejesz trochę auto to zaciagnij i spusc kilka razy i się przejedz. Powinno pomóc. Jak nie pomoże to sprawdź bezpieczniki.

-- 23 sty 2014, o 22:34 --

Wstaw go do nagrzanego pomieszczenia i niech się odmrozi, jak używasz ręcznego zimą na postoju to jak ogrzejesz trochę auto to zaciagnij i spusc kilka razy i się przejedz. Powinno pomóc. Jak nie pomoże to sprawdź bezpieczniki.
No i pomogło :brawa:
Obrazek
Obrazek
Obrazek REMONT WIZUALNY >> CZ. 1 CZ. 2
Awatar użytkownika
GASIOR997
Specjalista
Posty: 587
Rejestracja: ndz mar 06, 2011 00:58
Auto:: SHARAN 7N2
Imię:: GASIOR
Lokalizacja: POLSKA/POLAND
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Re: Rozładowany Aku i problem z ESP

Post autor: GASIOR997 »

12.ADAPTACJA CZUJNIK KĄTA SKRĘTU KIEROWNICY (G85) (USTAWIENIE PODSTAWOWE):

Wymagania:
*Pojazd pracuje.
*Skręcić kierownicę o jeden obrót w prawo i jeden w lewo.
*Przejechać niewielką odległość w linii prostej, na poziomej równej powierzchni z prędkością nie większą niż 20 km/h.
*Jeśli kierownica jest prosto podczas jazdy próbnej, zatrzymać pojazd z kołami skierowanymi na wprost.
*Upewnij się, że kierownica jest na wprost.
*Nie wyłączaj zapłonu.
*Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V.

Wybierz:
03 -ABS-ESP
Bloki pomiarowe - 08

Grupa 004
Idź!
Sprawdź pole 1, wartość musi być między ° -1,5 i +1.5.
Gotowe, powrót
Coding-II - 11
Lub
(jeśli Coding-II nie jest dostępny)
Bezpieczeństwo dostępu - 16
Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego.
Do it!
Ustawienia podstawowe - 04

Grupa 060
Idź!
Po pomyślnym ustawieniu podstawowym pole 2 powinno powiedzieć "OK".
Gotowe, powrót
Zamknij Controller, Go Back - 06


-- 27 sty 2014, o 18:59 --

13.ADAPTACJA CZUJNIKA PRZYSPIESZENIA BOCZNEGO (G200):

Wymagania:
*Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V.

Wybierz:
03 - ABS-ESP
Bloki pomiarowe - 08

Grupa 004
Idź!
Sprawdź pole 2, wartość musi być między -1.5 a +1.5 m / s (2).
Gotowe, powrót
Coding-II - 11
Lub
(jeśli Coding-II nie jest dostępny)
Bezpieczeństwo dostępu - 16
Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego.
[Do it!]
Ustawienia podstawowe - 04

Grupa 063
Idź!
Aktywuj ustawienia podstawowego.
ON / OFF / Dalej
Po pomyślnym ustawieniu podstawowym pole 2 powinno powiedzieć "OK".
Gotowe, powrót
Aby upewnić się, podstawowe ustawienie był udany, należy sprawdzić czujnik ponownie.
Bloki pomiarowe - 08
Grupa 004
Idź!
Sprawdź pole 2, wartość musi być między -1.5 a +1.5 m / s (2).
Gotowe, powrót
Zamknij Controller, Go Back - 06
Jak pomogłem to podziękowanie! - Pozdrawiam
ODPOWIEDZ