mnie też wywala ten błąd, zaświeca się sprężynka i wchodzi w tryb awaryjny.
000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Mileage: 235478 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 14:05:14
Freeze Frame:
RPM: 2457 /min
Speed: 69.0 km/h
Load: 61.2 %
Voltage: 14.29 V
Bin. Bits: 00001000
Absolute Pres.: 1866.6 mbar
Absolute Pres.: 1254.6 mbar
jakiś czas temu zanim zaczęło wywalać błąd i później, przy koło 2000 obr/min coś pod maską pogwizdywało, świstało. Ale w końcu przestało gwizdać jakby samo się naprawiło. Może spaliny zatkały
Gwizdać już nie gwizda ale błąd wywala cały czas. Przepływka pokazuje za duży przepływ powietrza.EGR mam elektroniczny bez gruszki.
EGR podczas pracy silnika otwiera się na około 1mm. Po bezpośrednim podłączeniu Egr pod aku omijając elektronike egr zawór egr pracuje w pełnym zakresie. I teraz nie wiem czy powodem jest elektronika egr czy coś innego, może N18 albo N75?
I dlaczego wywala błąd za małęgo ciśnienia a nie EGR-a skoro on nie pracuje tak jak powinien.
Chyba że mój silnik cierpi na dwie dolegliwości.