
Dodam, że obecnie mam: 1K0-907-379 AC z 'wiecznym' esp na liczniku

Duosensor wymieniony na: 7H0 907 652A
Auto 2007 FL.
Będę wdzieczny za odp.
Znalazłem w sieci rozpiske zmiany MK5 na MK6 tylko, że to jest z MK60 na MK60EC1, a moja to to MK60-AT stąd moje pytanie, czyli muszę poprzepinać analogicznie, tylko zostawiając piny dotyczące esp-duosensor ?Muti pisze:Poszukaj na forum octaviaclub. Pl tematu z tytułem mniej więcej "kodowanie pompy abs mk60ec1"
NzTT
Przestudiowałem cały temat, swoją droga uznanie dla chłopaków za robotę, którą wykonali, jednak z moim problemem dalej stoję w miejscu (chyba nie umiem czytać ze zrozumieniem),proszę tylko o odpowiedż tych którzy montowali u siebie MK60-AT, czy przy przekładce z MK60 1K0-907-379 AC na MK60-AT 1K0 614 517 AC, muszę przekładać piny w kostce ABS, jesli tak to które ? gdyż w tej chwli VCDS 'nie widzi sterownika' i nie wiem gdzie jest problem, dodam że hydraulika pasuje Plug&PlayMuti pisze:Tam też jest to opisane.
NzTT
Dzięki czekam niecierpliwiejarry pisze:zrobiłem na swoje potrzeby rozpiskę, postaram się wrzucić dzisiaj
THXdexter23pl pisze:opis u nas http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=52&t=12903
Tez się przymierzam do zmiany pompy.yox pisze:Witam, czy przy wymianie pompy ABS na 1K0 614 517 AC oprócz zmiany przednich przewodów ...