Więc tak - sprawdziłem i wszystko działa, tylko nie miałem zaznaczone jak pisali jarry i yox w cen.elek. zamykania szyb, bo jakiś czas temu szukałem "złodzieja prądu" i to odhaczyłem . Także kodowanie 01511967 jest u mnie ok, co do czasu to działa po ok 30 sek, nie wiem dlaczego tak długo, w przeciwieństwie do yoxa, ale może polift ma szybciej .
Marcinas pisze:Więc tak - sprawdziłem i wszystko działa, tylko nie miałem zaznaczone jak pisali jarry i yox w cen.elek. zamykania szyb, bo jakiś czas temu szukałem "złodzieja prądu" i to odhaczyłem . Także kodowanie 01511967 jest u mnie ok, co do czasu to działa po ok 30 sek, nie wiem dlaczego tak długo, w przeciwieństwie do yoxa, ale może polift ma szybciej .
fajnie, ze dziala, a co do czasu, to byc moze dlatego, ze mamy rozne kodowania tzn rodzaj szyby itd, wpisz na na probe 00461549 i zobacz czy bedzie roznica, a i moj sensor to 1K0 955 559 AH
yox pisze:Prawda... 09-Cent. Elect----->Byte 4----->Bit 6 (zeby dzialalo ) i Bit 5---> 0= tak jak pisze jarry zawsze aktywujesz na FIS-e aby odciazyc aku i 1= permanent
Coś mi tu nie pasuje byte 4 bit 6 dotyczy chyba wyłączenia tylnych przeciw mgielnych.I chyba nie ma to nic wspólnego z RLS,niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.
JEDARO pisze:No ale do RLS nie wchodzisz tak jak pokazujesz tylko wybierasz w pomocniku kodowania
wszystko się zgadza,ale żeby zadziałało samoczynne domykanie szyb gdy zacznie padać trzeba zaznaczyć w bordnetz /komforcie no i RLS YOX wyraźnie napisał 09-CECM-byte4 bit6
Ostatnio zmieniony pn maja 04, 2015 11:24 przez hagio, łącznie zmieniany 1 raz.
Rafalgd1 pisze:Podpowiedzcie co robię żle , mam juz trzecie podejcie klejenia ramki czujnika deszczu do szyby czołowej wszystko robię zgodmnie z manualem Jarrego i nie tylko . Próbowałem różnych sposobów od przyklejania na ducha z czarnej folii do przyklejałem do czystej szyby a efekt końcowy po poru dniach jest zawsze taki sam częsciowo odklejona ramka
Pozwolę sobie wrócić do tematu odklejającej się folii.
Moim zdaniem ilość (grubość) kleju ma tu znaczenie,jeśli jest go mało(cienka warstwa) to przy włożeniu i zapięciu czujnika w uchwycie żelek dolega zbyt mocno i odpycha czujnik wraz z mocowaniem w kierunku kabiny,co za tym idzie z czasem nam się folia odkleja lub wychodzą pęcherze.Natomiast za duża ilość(grubość) kleju może powodować że żelek w czujniku nie będzie dobrze dolegał do szyby.Może ktoś sprawdzi jak to wygląda(ile milimetrów jest od szyby do krawędzi mocowanie czujnika) we fabrycznie montowanych uchwytach na szybie
Prosta sprawa nie kleić na folię... wystarczy sam primer i klej... Cienko aby nie wypłynął. Folia jest tu zbędna a właśnie dochodzi w wielu wypadkach do jej odklejenia...
hagio pisze:Moim zdaniem ilość (grubość) kleju ma tu znaczenie,jeśli jest go mało(cienka warstwa) to przy włożeniu i zapięciu czujnika w uchwycie żelek dolega zbyt mocno i odpycha czujnik wraz z mocowaniem w kierunku kabiny,co za tym idzie z czasem nam się folia odkleja lub wychodzą pęcherze.Natomiast za duża ilość(grubość) kleju może powodować że żelek w czujniku nie będzie dobrze dolegał do szyby.
przekombinowałeś moim zdaniem, ramkę kleimy do szyby jak najmniejszą ilością kleju i nie ma szans żeby żelek odepchnął (oderwał) ramkę od szyby, kwestia odtłuszczenia, primer i dobry klej, ot wsio