A może Kalendarze sobie zrobimy?
- LYJO
- Władca postów
- Posty: 2919
- Rejestracja: śr cze 08, 2011 16:20
- Auto:: 2.0 TDI/BKD/DSG/2004
- Imię:: Olek
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 34 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
narazie to ty kolego przyjedz na spota w piatek
fotkami sie pozniej zajmiemy
http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=18728#18728

fotkami sie pozniej zajmiemy
http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=18728#18728



A wiec tak : Mamy zalozony zupelnie oddzielny dzial na temat kalendarza i regul dotyczacych nadsylania zdjec do kalendarza... U nas wyglada to tak :
1. Termin nadsyłania zdjęć na kolejne miesiące będzie ogłaszany poprzez oddzielny temat w tym dziale.
2. Głosowanie nad zdjęciami odbywa się zawsze kilka dni po terminie nadsyłania zdjęć, trwa około tygodnia.
3. Wybrane w glosowaniu zdjęcia moga sie przesuwać miedzy miesiacami.
4. Zdjęcie musi mieć minimum 3200pix szerokości i być wyraźne.
5. Jedna osoba może przesłać max 5 fotek.
6. Jeżeli dane auto wygra w jednym miesiącu nie może brać udziału w następnych.
7. Możliwa jest zmiana zdjęcia które konkurs wygrało tylko w szczególnych i uzasadnionych przypadkach
8. To samo zdjęcie może wziąść udział w maksymalnie trzech plebiscytach. Jeżeli dane zdjęcie 3x nie zostanie wybrane, nastepnym razem bedzie ignorowane.
9. Wysłanie zdjęcia nie oznacza, ze zdjęcie przejdzie do głosowania - nadeslane fotografie zostana ocenione pod katem jakosci i dopiero dopuszczone do glosowania
10. Wybieramy 11 zdjęc, zdjęcie 12 bedzie zdjęciem ze zlotu
11. Na maila wysyłamy zdjęcia w pełnej rozdzielczności, miniaturki nie beda brane pod uwage
12. Do kalendarza kwalifikują się tylko zdjęcia aut przyjaciół klubu i klubowiczy.
13. Wszystkie 11 zdjęc zostanie wybranych najpóźniej do końca września 2012 roku by, miec czas na produkcje samego kalendarza....
Watro, tez dodac by juz teraz zaczeli nadsylac zdjecia w Zimowej scenerii, tak by pozniej wedlug pogody panujacej na zdjeciu wrzucic w odpowiedni miesiac, niestety u nas sie wczesniej to nie udalo, lecz teraz od nowego roku wcielilismy to w zycie .........
Kalendarz na rok 2012 wyglada tak :
W razie czego z mila checia sluze pomoca !!
1. Termin nadsyłania zdjęć na kolejne miesiące będzie ogłaszany poprzez oddzielny temat w tym dziale.
2. Głosowanie nad zdjęciami odbywa się zawsze kilka dni po terminie nadsyłania zdjęć, trwa około tygodnia.
3. Wybrane w glosowaniu zdjęcia moga sie przesuwać miedzy miesiacami.
4. Zdjęcie musi mieć minimum 3200pix szerokości i być wyraźne.
5. Jedna osoba może przesłać max 5 fotek.
6. Jeżeli dane auto wygra w jednym miesiącu nie może brać udziału w następnych.
7. Możliwa jest zmiana zdjęcia które konkurs wygrało tylko w szczególnych i uzasadnionych przypadkach
8. To samo zdjęcie może wziąść udział w maksymalnie trzech plebiscytach. Jeżeli dane zdjęcie 3x nie zostanie wybrane, nastepnym razem bedzie ignorowane.
9. Wysłanie zdjęcia nie oznacza, ze zdjęcie przejdzie do głosowania - nadeslane fotografie zostana ocenione pod katem jakosci i dopiero dopuszczone do glosowania
10. Wybieramy 11 zdjęc, zdjęcie 12 bedzie zdjęciem ze zlotu
11. Na maila wysyłamy zdjęcia w pełnej rozdzielczności, miniaturki nie beda brane pod uwage
12. Do kalendarza kwalifikują się tylko zdjęcia aut przyjaciół klubu i klubowiczy.
13. Wszystkie 11 zdjęc zostanie wybranych najpóźniej do końca września 2012 roku by, miec czas na produkcje samego kalendarza....
Watro, tez dodac by juz teraz zaczeli nadsylac zdjecia w Zimowej scenerii, tak by pozniej wedlug pogody panujacej na zdjeciu wrzucic w odpowiedni miesiac, niestety u nas sie wczesniej to nie udalo, lecz teraz od nowego roku wcielilismy to w zycie .........
Kalendarz na rok 2012 wyglada tak :













W razie czego z mila checia sluze pomoca !!
jezeli chodzi o sam koszt wyprodukowania jednej sztuki kalendarza to okolo 35zl, i taka sama kwote bierzemy od osoby ktora sobie taki kalendarz zamówi, co do firmy to nie powiem wam teraz bo poprostu nie pamietam, musze zapytac kolegi ktory zawsze zanosi wszystko do druku, kalendarz mamy formatu A3, w tym roku zamierzamy zrobic poziomy kalendarz, ze wzgledu na to ze wieksze zdjecie bedzie mozna zamiescic.... 

- jarry
- Władca postów
- Posty: 5698
- Rejestracja: pn sty 17, 2011 15:04
- Auto:: 1T1 '05, 521 '10, 542 '11
- Imię:: Rołbert
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 584 razy
- Otrzymał podziękowań: 828 razy
chętnie zająłbym się organizacją kalendarza na 2013r. jeśli można 
a czasu już tak wiele nie ma, też mi się wydaje że na koniec września musi już być wszystko przygotowane, a za pasem wakacje czyli w teorii przynajmniej wymarzony czas na foto-sesje

a czasu już tak wiele nie ma, też mi się wydaje że na koniec września musi już być wszystko przygotowane, a za pasem wakacje czyli w teorii przynajmniej wymarzony czas na foto-sesje

pozdraVWiam, jarry
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1
TEL. 66(osiem) 403 66(dziewięć)
"Frustra vivit, qui nemini prodest"
*PW wyłączone - proszę pisać na email
*moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898
*mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPol ... ist&view=1