Chciałbym mieć pewność za mim kupię ...czy pompa o numerach elektroniki 1K0907379BJ i mechaniki 1K0 614 517DE posiada HH i inne bajery oraz jest z długim kodowaniem? I podejdzie do Tourana z 2005r.? (O redukcjach wiem)
hagio pisze:czy pompa o numerach elektroniki 1K0907379BJ i mechaniki 1K0 614 517DE posiada HH
ETKA podaje w jednym miejscu UG0 - without hill hold control a w drugim UG1 - hill hold control
z tego co wiem to znaczy że można stosować i do samochodu z HH i bez HH ten sam model i przekodowanie uaktywnia HH, ale traktuj to jako wskazówkę a nie pewnik
1K0 907 379 BJ obsluguje HH na 100 % mam taką u siebie
-- So lis 28, 2015 18:47 --
hagio pisze:Chciałbym mieć pewność za mim kupię ...czy pompa o numerach elektroniki 1K0907379BJ i mechaniki 1K0 614 517DE posiada HH i inne bajery oraz jest z długim kodowaniem? I podejdzie do Tourana z 2005r.? (O redukcjach wiem)
Touran 2005... zanim zaczniesz wymiane, poczytaj jeszcze o maglu, bo jesli masz za stary, bedzie problem z komunikacja
yox pisze:1K0 907 379 BJ obsluguje HH na 100 % mam taką u siebie
-- So lis 28, 2015 18:47 --
hagio pisze:Chciałbym mieć pewność za mim kupię ...czy pompa o numerach elektroniki 1K0907379BJ i mechaniki 1K0 614 517DE posiada HH i inne bajery oraz jest z długim kodowaniem? I podejdzie do Tourana z 2005r.? (O redukcjach wiem)
Touran 2005... zanim zaczniesz wymiane, poczytaj jeszcze o maglu, bo jesli masz za stary, bedzie problem z komunikacja
Mam taki magiel , podejdzie do pompy z końcówką BJ?
Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
Part No: 1K1 909 144 H
Component: EPS_ZFLS Kl.6 1502
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 30696607A3EC65A1DFB-8065
Będzie dostępny z tego co kiedyś komuś robiłem to juz w L da się zmieniać..Natomiast w E juz się nie dało...
Tylko najpierw zaloguj się do sterownika dopiero adaptacja....
jeżu pisze:Będzie dostępny z tego co kiedyś komuś robiłem to juz w L da się zmieniać..Natomiast w E juz się nie dało...
Tylko najpierw zaloguj się do sterownika dopiero adaptacja....
tak potwierdzam w "L" nie ma problemu (mam u siebie) co do wczesniejszych to niestety nie znaju
jeżu pisze:Będzie dostępny z tego co kiedyś komuś robiłem to juz w L da się zmieniać..Natomiast w E juz się nie dało...
Tylko najpierw zaloguj się do sterownika dopiero adaptacja....
No i lipa nie mogę się zalogować do sterownika. Invalid key 40168
W podpowiedzi mam coś w stylu że jak magiel 2 gen to logować się przez 03 brakes elektronic niestety tam też zonk 15082 i 40168 kończy się NOT supportu by Control Module. Jakieś pomysły? .
yox pisze:wejdz w adaptacje 44 bez logowania, channel 003, zadne 03 (ABS)
Error Chanel 03 not available.dodam że w adaptacja ch mam listę rozwijana na górze i tam jest MIL DSR TSC DCC i inne.na dodatek jakiś test uaktywnilem i mam ABS na zegarach
przecież jak ma się magiel 2 gen to już pompa z długim kodowaniem podchodzi.
DSR było w rocznikach po 2008 chyba. i to nie jest wyznacznikiem że taka ma być.
Ja mam pompę z VI AJ chyba i DSR nie mogę aktywować a wszystko działa.
Magiel mam Steering Assist 1K1 909 144 F.
W pierwszych rocznikach można ustawić swoją siłę wspomagania a w późniejszych już kanał jest nie dostępny.
Po co klikasz po czym innym niż koledzy piszą... teraz będziesz robić kółka na parkingu aby kontrolki zgasły.
hagio pisze:test uaktywnilem i mam ABS na zegarach
no to faktycznie kółka musisz kręcić teraz żeby zgasło najlepiej rondo albo jakiś parking większy i zrób kilka kółek dość szybko, nie pamiętam dokładnie ale jest minimalna prędkość przy jakiej test się wykona ale bodajże 20km/h
dexter23pl pisze:przecież jak ma się magiel 2 gen to już pompa z długim kodowaniem podchodzi.
DSR było w rocznikach po 2008 chyba. i to nie jest wyznacznikiem że taka ma być.
Ja mam pompę z VI AJ chyba i DSR nie mogę aktywować a wszystko działa.
Magiel mam Steering Assist 1K1 909 144 F.
W pierwszych rocznikach można ustawić swoją siłę wspomagania a w późniejszych już kanał jest nie dostępny.
Po co klikasz po czym innym niż koledzy piszą... teraz będziesz robić kółka na parkingu aby kontrolki zgasły.
no i konkretna odp. czyli mozna montowac, a DSR mozna wylaczyc w ABS w dlugim kodowaniu w pompie (BJ) byte 15 bit 5