Albo może ktoś mi wytłumaczy działanie dokładne głównie przycisku auto bo są tam dwie kontrolki, ale będe wdzięczny za opisanie całego panelu bo pewnie są jakieś funkcje tajemnicze
Auto ma jakby dwa biegi. Po dwukrotnym wciśnięciu przełaczy się na bieg drugi, który pozwala szybciej osiągnąć zadaną temperaturę- np zwiększa się prędkość nawiewu. Tak słyszałem i faktycznie tak to wygląda. Jak się mylę to mnie poprawcie
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Praktycznie wszystko jest intuicyjne, ja bym 4 funkcjonalności ewentualnie tłumaczył nowym użytkownikom takich paneli:
1. Przycisk "Auto" - jedna z pozycji głośniej operuje dmuchawą a druga nieco ciszej, oczywiście wiąże się to z szybkością pracy dmuchawy i jak szybko będą osiągane temperatury zadane
2. Przycisk "Dual" - jeśli dioda zgaszona to climatronic jest w trybie synchronicznym stref temperaturowych, kręcąc lewą gałką temperatura ustawia się na obu kółkach jednocześnie, aby odseparować od siebie strefy lewą i prawą należy zmienić temperaturę prawą gałką, zapali się dioda "Dual" i od tego momentu kręcąc lewą gałką ustawiamy temperaturę dla lewej strefy a prawą dla prawej, powrót do synchronicznej regulacji następuje po naciśnięciu przycisku "Dual" i zgaszeniu diody
3. Przycisk obiegu zamkniętego i "A" - brak diody obieg otwarty, lewa dioda obiegu zamkniętego = obieg zamknięty, dioda "A" = automatyczne włączanie obiegu zamkniętego po wykryciu przez czujnik jakości powietrza zanieczyszczeń (jazda za jakimś kopciuchem), na smrodki naturalne to nie działa tylko na spaliny
4. Reset klap climatronica - należy wykonać zawsze po wymianie panelu, można też w dowolnym momencie gdy mamy wątpliwości co do prawidłowego ustawienia klap, np. gdy słychać jakieś stuki-puki z tych klap, temperatury osiągane w strefach są podejrzane itp., jednocześnie naciśnij A/C oraz nawiew na twarz, puść gdy zaczną migać diody, będziesz słyszał przez kilkadziesiąt sekund ruchy klap w systemie, cała procedura trwa kilkadziesiąt sekund
jarry pisze:Praktycznie wszystko jest intuicyjne, ja bym 4 funkcjonalności ewentualnie tłumaczył nowym użytkownikom takich paneli:
1. Przycisk "Auto" - jedna z pozycji głośniej operuje dmuchawą a druga nieco ciszej, oczywiście wiąże się to z szybkością pracy dmuchawy i jak szybko będą osiągane temperatury zadane
2. Przycisk "Dual" - jeśli dioda zgaszona to climatronic jest w trybie synchronicznym stref temperaturowych, kręcąc lewą gałką temperatura ustawia się na obu kółkach jednocześnie, aby odseparować od siebie strefy lewą i prawą należy zmienić temperaturę prawą gałką, zapali się dioda "Dual" i od tego momentu kręcąc lewą gałką ustawiamy temperaturę dla lewej strefy a prawą dla prawej, powrót do synchronicznej regulacji następuje po naciśnięciu przycisku "Dual" i zgaszeniu diody
3. Przycisk obiegu zamkniętego i "A" - brak diody obieg otwarty, lewa dioda obiegu zamkniętego = obieg zamknięty, dioda "A" = automatyczne włączanie obiegu zamkniętego po wykryciu przez czujnik jakości powietrza zanieczyszczeń (jazda za jakimś kopciuchem), na smrodki naturalne to nie działa tylko na spaliny
4. Reset klap climatronica - należy wykonać zawsze po wymianie panelu, można też w dowolnym momencie gdy mamy wątpliwości co do prawidłowego ustawienia klap, np. gdy słychać jakieś stuki-puki z tych klap, temperatury osiągane w strefach są podejrzane itp., jednocześnie naciśnij A/C oraz nawiew na twarz, puść gdy zaczną migać diody, będziesz słyszał przez kilkadziesiąt sekund ruchy klap w systemie, cała procedura trwa kilkadziesiąt sekund
Bardzo dziekuke za ta porade juz muslalem ze climatronic mi sie popsul ale zeobilem ten reset i juz wszystko jest ok na starszym panelu 2003-2006 wciskamy "econ"+ nawiew na twarz. Pozdrawiam