Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtryski

Miejsce do prezentowania własnych modyfikacji - co ulepszyliśmy, usprawniliśmy i chcemy podzielić się tym z innymi.
Awatar użytkownika
manki
Przeglądacz
Posty: 94
Rejestracja: pn lip 21, 2014 23:31
Auto:: 1T1 2004 BKD
Imię:: Grzegorz
Lokalizacja: Zabrze
Podziękował: 6 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy

Re: Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtrys

Post autor: manki »

trucha0 pisze:Teoretycznie czeka cię wymiana jak u mnie najlepiej kompletu pompek bo masz jeszcze lepsze switch time niż ja i nie ma prawa to chodzić 3 i 4 poza zakresem ale 1 i 2 niewiele lepsze zobacz podczas jazdy najlepiej co jeszcze się dzieje ale lepiej nie będzie na tą chwilę 3 i 4 trup lub coś z wiązką...

-- Pn cze 06, 2016 13:16 --

Aha obczaiłem temat regeneracji w 10 zakładach i wypytałem pół Polski tj,JacaTouran Łowicz,TuneUp Trójmiasto,Aligator Śląsk,Masters Warszawa i każdy mówi podobnie regeneracja nie zawsze się udaje i zdarzyło się w jednym zakładzie że wyjmowali 5 razy pompowtryski bo na maszynie chodziły a po rozgrzaniu w silniku kaplica i to na zestawach Bosch nie Firad,koszt regeneracji porządnej na Boschu od 650zł gwarancji niby rok ale czy to będzie działać nikt nie powie...,ja szukam albo pewnych używek albo nowych...Tobie też radzę iść w tym kierunku...jesteś z Zabrza podjedź do Aligatora niech zajrzy i poradzi co jest grane...albo polecał firmę http://www.turbo-tec.eu/pl/ z Jaworzna niby od nich chodzą po regeneracji...,jest też sławny Nadarzyn pod Warszawą http://www.dieselnadarzyn.pl/ zajmują się przeróbkami wtrysków pod zamówienie...decyzja należy do Ciebie
Ok,dzięki za wyczerpującą odpowiedź,a ten aligator z Zabrza to kto?

pozdro
trucha0
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: śr paź 28, 2015 14:47
Auto:: Touran Cross BMM 2008r.
Imię:: tomasz
Lokalizacja: podlaskie
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtrys

Post autor: trucha0 »

http://www.dynosoft.pl/ to jest Aligator zjadł zęby na vagach i jest z Katowic a Jaworzno też niedaleko w razie co...
Awatar użytkownika
manki
Przeglądacz
Posty: 94
Rejestracja: pn lip 21, 2014 23:31
Auto:: 1T1 2004 BKD
Imię:: Grzegorz
Lokalizacja: Zabrze
Podziękował: 6 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy

Re: Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtrys

Post autor: manki »

trucha0 pisze:http://www.dynosoft.pl/ to jest Aligator zjadł zęby na vagach i jest z Katowic a Jaworzno też niedaleko w razie co...
Dzięki,napewno będę się kontaktował ;)

pozdro
7szymon7
Początkujący
Posty: 17
Rejestracja: pt lut 19, 2016 09:53
Auto:: VW Touran,2005
Imię:: Szymon
Lokalizacja: Grodzisk Maz
Podziękował: 4 razy

Re: Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtrys

Post autor: 7szymon7 »

Cześć możecie zerknąć na moje pompki, silnik BKC robione przy tem 90 st, obroty 846.
wydaje mi się że trzeba będzie coś naprawiać?Obrazek
Awatar użytkownika
wesol
Władca postów
Posty: 4947
Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
Auto:: touran BLS i 2x CAYC
Imię:: Pawel
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 418 razy

Re: Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtrys

Post autor: wesol »

A pod obciążeniem podnoszą się wartości zwłaszcza na drugiej pompce?
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
7szymon7
Początkujący
Posty: 17
Rejestracja: pt lut 19, 2016 09:53
Auto:: VW Touran,2005
Imię:: Szymon
Lokalizacja: Grodzisk Maz
Podziękował: 4 razy

Re: Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtrys

Post autor: 7szymon7 »

wesol pisze:A pod obciążeniem podnoszą się wartości zwłaszcza na drugiej pompce?
sprawdzę popołudniu, po obciążeniem czyli podczas jazdy?
Evo12
Przeglądacz
Posty: 51
Rejestracja: śr gru 09, 2015 16:10
Auto:: Touran
Imię:: Adam
Lokalizacja: PO
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 15 razy

Re: Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtrys

Post autor: Evo12 »

7szymon7 pisze:
wesol pisze:A pod obciążeniem podnoszą się wartości zwłaszcza na drugiej pompce?
sprawdzę popołudniu, po obciążeniem czyli podczas jazdy?
tak zrób logi na 3 biegu 1,5 - 4 tys obrotów mozesz dac grupe 013, 023, i 008
poliglota
Przeglądacz
Posty: 80
Rejestracja: sob mar 17, 2012 23:00
Auto:: trendline, 2.0, AZV
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtrys

Post autor: poliglota »

Witam.

Mogę prosić o ocenę stanu wtrysków.
Przy skanowaniu pojawił się dodatkowo błąd :

1 Fault Found:
17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10)
P0671 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 924 /min
Torque: 72.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 1.2 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 10.8°C
Bin. Bits: 10110000

Silnik zaczął mniej palić, stracił przyśpieszenie oraz doszły drgawki.

z góry dziękuję za pomoc
Załączniki
wtryski.pdf
(162.18 KiB) Pobrany 33 razy
Awatar użytkownika
wesol
Władca postów
Posty: 4947
Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
Auto:: touran BLS i 2x CAYC
Imię:: Pawel
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 418 razy

Re: Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtrys

Post autor: wesol »

Korekcję dość dobre. Bipy troszeczkę podniesione i na minusie. Paliwa nie dostają?
Ciekawe jak wyglądają na pełnym obciążeniu silnika. Na jałowych to nie jest super test bo paliwa dostaje jakieś 7 mg czyli 10 % pełnego obciążenia. Przy pełnym bucie może się okazać że np jedna się nie wyrabia juz.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
Evo12
Przeglądacz
Posty: 51
Rejestracja: śr gru 09, 2015 16:10
Auto:: Touran
Imię:: Adam
Lokalizacja: PO
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 15 razy

Re: Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtrys

Post autor: Evo12 »

wesol pisze:Korekcję dość dobre. Bipy troszeczkę podniesione i na minusie. Paliwa nie dostają?
Ciekawe jak wyglądają na pełnym obciążeniu silnika. Na jałowych to nie jest super test bo paliwa dostaje jakieś 7 mg czyli 10 % pełnego obciążenia. Przy pełnym bucie może się okazać że np jedna się nie wyrabia juz.
to co myslisz vacuum czy w baku jak są duze na minusie ?
poliglota
Przeglądacz
Posty: 80
Rejestracja: sob mar 17, 2012 23:00
Auto:: trendline, 2.0, AZV
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtrys

Post autor: poliglota »

Problem pojawił się po wymianie turbiny bo baaardzo przeładowywała. Auto do 2000 nie jedzie i to dosłownie. Mam wrażenie jakbym benzyną jechał którą trzeba do 5-6 tys kręcić. Obecnie w trasie pali poniżej 5 litrów.
Awatar użytkownika
PioDer
Przeglądacz
Posty: 86
Rejestracja: wt lut 10, 2015 14:33
Auto:: 1T2 1.9 BLS '07
Imię:: Piotr
Lokalizacja: Przemyśl
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Re: Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtrys

Post autor: PioDer »

Mój zrzut z pompek, 1.9 BLS 2007 sprawdzane na biegu jałowym:

Obrazek

Wszystko OK? 300340 km przebiegu :)

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
wesol
Władca postów
Posty: 4947
Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
Auto:: touran BLS i 2x CAYC
Imię:: Pawel
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 418 razy

Re: Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtrys

Post autor: wesol »

Idealne nie są. Pewnie przy robieniu softu juz by nie pobił rekordów przyrostu i gratisów serii ale mimo to trzeba by sprawdzić co się dzieje pod obciążeniem.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
Awatar użytkownika
PioDer
Przeglądacz
Posty: 86
Rejestracja: wt lut 10, 2015 14:33
Auto:: 1T2 1.9 BLS '07
Imię:: Piotr
Lokalizacja: Przemyśl
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Re: Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtrys

Post autor: PioDer »

Problem jest taki, że od początku (zakupu auta) podczas ruszania trochę się tłucze, natomiast nie ma metalicznego dźwięku na luzie jak przy padającej dwumasie.

wesol, jak mam w takim razie pomierzyć?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
wesol
Władca postów
Posty: 4947
Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
Auto:: touran BLS i 2x CAYC
Imię:: Pawel
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 418 razy

Re: Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtrys

Post autor: wesol »

wbij 4 bieg i loguj wtedy grupy pompek. najwazniejsze i tak jest grupa 013. JEsli tam beda rosly korekcje to znakiem tego ze niedomaha ktoras pompka lub cos innego zwiazanego z tym bezposrednio. Roznice w kompresji na cylindrach tez maja z tym zwiazek dlateog zaleca sie wtedy alb pomiar kompresji lub lepiej zmiana miejscami pompek i ponowne logowanie.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
ODPOWIEDZ