milesiu pisze:Przeczytałem cały temat i od początku mam jeden typ- poduszki silnika lub skrzyni. Jeżeli ich nigdy nie wymieniałeś to po prostu wymień. W ocenę na oko, że są dobre nie wierz. Ich się nie da sprawdzić. 4 razy w różnych autach wymieniałem poduszki choć mechanik twierdził, że są dobre i wyglądały na dobre a po wymianie problemy znikły. Jeżeli się zdecydujesz na wymianę to wymień wszystkie, nie zostawiaj żadnej nawet jeśli majster powie, że ta jedna jest nowa.
Bardzo dziękuje za odpowiedz!
Wczoraj odkryłem dodatkowo jeszcze jedną rzecz ... Jak drży, wystarczy, że złapie kierownice dwoma rękami trochę mocniej i przestaje ..... Magia czy co ....
A myślałem, że tylko u mnie tak jest
PPD
My car...My rules!!! punto-freelander-polo-panda-TOURAN i seicento
milesiu pisze:Przeczytałem cały temat i od początku mam jeden typ- poduszki silnika lub skrzyni. Jeżeli ich nigdy nie wymieniałeś to po prostu wymień. W ocenę na oko, że są dobre nie wierz. Ich się nie da sprawdzić. 4 razy w różnych autach wymieniałem poduszki choć mechanik twierdził, że są dobre i wyglądały na dobre a po wymianie problemy znikły. Jeżeli się zdecydujesz na wymianę to wymień wszystkie, nie zostawiaj żadnej nawet jeśli majster powie, że ta jedna jest nowa.
Bardzo dziękuje za odpowiedz!
Wczoraj odkryłem dodatkowo jeszcze jedną rzecz ... Jak drży, wystarczy, że złapie kierownice dwoma rękami trochę mocniej i przestaje ..... Magia czy co ....
A myślałem, że tylko u mnie tak jest
Z drżeniem kierownicy w touranach to jakiś globalny problem jest ...
Mechanik mi opowiedział, że jakiś czas przede mną był też touran któremu drżała kierownica - po wymianie przegubów, felg, końcówek, łożysk ... Gościu się poddał...
Myślałem, że jestem jedynym, który buja się z tym tematem ... W dniu dzisiejszym touran znów na warsztacie, mechanior będzie szukał dalej ... Jest to dla niego zagadka, w swoim dwudziestokilkuletnim doświadczeniu nie spotkał się z tym ... Sprawdzał czy to nie skrzynia, sprzęgło, łożyska, układ kierowniczy ... Póki co nic nie znalazł ... Może do jutra coś wykmini ...
Przeguby na 99%. Tylko mi nie pisz ze macal te przeguby i tak stwuerdzil ze sa okej. Poprostu zrob test czy jadac najlepiej autem dociazonym pod gorke z pedalem gazu wcusnietym w podloge to zaczyna mocno drgac czy poprostu drga nawet na lajcie ale z duza predkoscia czyli autostrada i na prostej nawet jak puscisz pedal gazu to drga.
wesol pisze:Przeguby na 99%. Tylko mi nie pisz ze macal te przeguby i tak stwuerdzil ze sa okej. Poprostu zrob test czy jadac najlepiej autem dociazonym pod gorke z pedalem gazu wcusnietym w podloge to zaczyna mocno drgac czy poprostu drga nawet na lajcie ale z duza predkoscia czyli autostrada i na prostej nawet jak puscisz pedal gazu to drga.
Są 4 nowe przeguby
Oraz dwie nowe półośki... Taki test dla proforma został przeprowadzony.
Dodatkowo, prawy przegub wewnętrzny wymieniany był dwukrotnie...
U mnie biła kiera po wyżej 140km/h wymieniłem wszystko co mogło mieć wpływ na bicie .Pomogło dopiero geometria kąt wyprzedzenia zwrotnicy a dopiero zbieżność.Nie wierzcie w to że jest w normie musi być bardzo dokładnie wykonana .U mnie pomogło a już chciałem sprzedać .Borykałem się z tym od prawie 1.5 roku od momentu wymiany poduszki na belce pod silnikiem .
Miałem podobny problem drganie powyżej 120km/h wymieniłem cala zwrotnice ze szrotu wraz z łożyskiem i tarcza hamulcowa pomogło a kierownice to mi z rak wyrywało.