Damian15 pisze:Jacek mam do Ciebie takie pytanie. Kolega ostatnio kręciła Passerati dokładniej to b5 fl 1,9 TDI w serii 130. Wrzucił tam większego GTB-ka, centralny IC i większe wtryski do tego wstawił jednomas z kevlarem. Zestroili mu to na 250 koni i 460 Nm. Teraz jak zaczyna przyśpieszać to z tyłu zostawia mega chmurę a że ma kolor srebrny to wszystko pięknie widać na tyle, który jest cały zakopcony. Mało tego, sprzęgło nie daje rady tego utrzymać po prostu się ślizga. Powiedź czy to jest normalne że tak sadzi czarnym czy po prostu ktoś spaprał robotę przy programie ? I jeszcze to sprzęgło to też wina złego zestrojenia czy na prawdę to jest taki potężny moment, że nie daje rady tego okiełznać ? Pytam z tego względu, że sam przedstawiałeś ofertę montażu GTB-ka do Tourana wraz ze strojeniem i pisałeś, że seryjne sprzęgło będzie normalnie dawało radę a na wykresie moment miał oscylować w okolicy 400Nm. Więc tamto wzmocnione powinno normalnie dawać radę. Jeżeli byś chciał zobaczyć wykres z hamowni to mogę Ci podesłać na priv.
To nie jest normalne, na tym osprzęcie można zrobić to z lekkim bączkiem, który szybko się rozmywa.
Po wykresie softu nie zweryfikuje , daj soft.