Koledzy,
Zanim podejdę do tego moda kilka moich wątpliwości, przede wszystkim w kwestii bezpieczeństwa, czyli wyskakiwania amortyzatora z tego kulowego sworznia:
1. Czy wszyscy bazowali na elementach zastanych, czy ktoś przy montażu sprężynek/wymianie amortyzatorów w pakiecie wymieniał również sworznie?
Rozumiem, że ten będzie pasował?
https://silowniki.eu/sworzen-kulowy-8mm
Jakoś mam obawy związane z ryzykiem wyrwania amorka ze sworznia i narobienia jakiejś bidy...
2. Powiedzcie mi proszę, czy ktoś używa któryś z poniższych siłowników? Różnica w cenie spora 40 vs 110 za komplet.
https://silowniki.eu/vw-touran-03-10-mi ... osno-24517
https://silowniki.eu/vw-touran-03-10-minivan
https://silowniki.eu/vw-touran-03-10-mi ... ar-9578abd
W wątku wspomniane było o braku wyhamowywania siłownika na koniec. Pytam przede wszystkim z tego powodu. Zwłaszcza te pierwsze mają chyba dobrą opinię u posiadaczy Passatów, chciałbym usłyszeć na ich temat coś od Touranowców
3. Czy ktoś próbował zaadaptować wypychacze dostępne w zestawie na forum tak, aby zamocować je w sposób, w jaki zrobił to Rasta z czujnikiem otwarcia klapy tutaj:
viewtopic.php?f=17&p=186311#p186311 ? Wydaje mi się, że to rozwiązanie jest bardziej estetycznie, niż wiercenie przy lampie.