Poprawione.
Tzn myślę, że chodzi tu o to,że każdy to inaczej nazywa.
Chociaż zastanawia mnie czy ta klapa ma więcej funkcji jak tylko pomagać gasić silnik ?
To kazdy to zle nazywa. Ten element dziala zero-jedynkowo i podczas pracy silnika oraz jego odpalania nie bierze udzialu. Tylko przy gaszeniu zamyka sie w 100% ta klapka. Tyle w tym filozofii.
Jestem po rozmowie z mechanikiem z VW. Więc w tym silniku przepustnica służy do gaszenia, zawirowania oraz regulacji dopływu powietrza. Tak jak w benzynie. Stąd też te problemy. Może to taka klapa wirowa , jak montowane są w kolektorze dolotowym w niektórych silnikach. Więc ponawiam pytanie, jak zrobić ustawienia po czyszczeniu za pomocą VCDS ? Mam 15.7 a tu trochę inaczej niektóre funkcje wyglądają.
To bzdury opowiada i tyle. Klapy zawirowan sa w baranach kolektora a nie na glownej rurze dolotowej. Element dziala zero jedynkowo i tylko w procesie gaszenia. Chcesz to sobie rob ta pseldo adaptacje. Jeszcze mi pokaz jak robia ta adaptacje w procesie produkcji auta.