yox pisze:
... pierwsza wiadomo 

 druga - nowsza stosowana w MQB, 
 
 . 
No i jasne  3Q0  to wyższa półka  nawet  w mojej  Alhambrze  to za wysokie progi . Dumamy  nad  montażem  kamerki 3AA   . 
 Jeszcze  moje High beam asist (20)  nie dawało mi spokoju / zajrzałem ''jej w oczy  zielone '' .
A tu  taka  kamerka  
 
 
Dobra  nieważne  grunt ,że działa będziemy  to to  nazywać kamerką  i   ten system   niby jest lepszy  do sterowania światłami drogowymi   niż kamerka 3AA... 
To  reasumując  jeśli  ktoś się uprze  zamontowć  kamerkę  3AA980654x( A5)
 1. Kamerka 3AA980654x    razem  z kabelkologią  było by miło  i najlepiej z  samochodu najbardziej  zbliżonego do  swojego- mniej zabawy z kalibracją ? 
2. Możliwe jest  zamontowanie  nie  w osi  -trudna kalibracja - ale  możliwe . Ciekawa opcja  bo  działa i kamerka 3AA  i HBA (20)
3. Można  bebechy  kamerki 3AA  wcisnąć do  lusterka wydłubując   istniejący   HBA (20)    . Trochę rzeźby  z kamerką .
4 . Do kamerki 3AA  trzeba  mieć gateway'a obsługującego can rozszerzony (pin 7 i 17 ) .  BCM   na 99% obsłuży  .
5 . Można  to  uruchomić  na białych (  monohromatycznych ) zegarach . Ale  zegary  trzeba  przystosować do  obsługi asystentów  (co dokładnie trzeba zrobić?
6 . Asystentów można  włączać  z manetki obsługi  komputera  pokładowego ? Tak  wystarczy ?
 Czy  trzeba  jeszcze zmieniać  manetkę  na taką ?
7 . Trzeba  by zdobyć podstawę  kamerki (+grzałka)  z jakiejś  rozbitej  szyby  . To jest wyzwanie ! .Bo specjalnie  sobie  zbić szybę  

  by założyć  szybę pod kamerkę   to opcja  dla  naprawdę  napalonych  
 
 i obudowę :
 i troche porzezbić  .
8. Podłączyć kabelkologie . To wygląda najprościej plus i minus  jest  już na miejscu  . Tylko 2  kabelki CAN rozszerzony   pojechać po słupku A do gateway'a .
9. Być ''miszczem''   VCDSa i ODISa .
 
Co jeszcze ?
 Proszę  mnie poprawić - skomentować  . Będzie  jasno wiadomo co  trzeba zrobić i czy ktoś się chce  na to porwać .