Problem z EGR w 1.6 CR TDI

Awatar użytkownika
winetu_vip
Zaawansowany
Posty: 355
Rejestracja: sob sie 24, 2013 10:16
Auto:: Touran 2.0, AZV+, 2004
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Cieciułów
Podziękował: 27 razy
Otrzymał podziękowań: 36 razy

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI

Post autor: winetu_vip »

Mol pisze:Nie słyszę różnicy w głośności.

EDIT:
Rozmawiałem i dpf fizycznie jest usunięty - był zapchany ;-(
Autko jeździ super. Nawet dziś średnia z dnia po mieście 5,8!

EDIT2:
Faktycznie turbo trochę głośniejsze.
Kolego sam nie wiesz co masz... nie wiesz czy masz dalej DPF czy zostały ci po nim tylko wspomnienia. czyli pucha... :sorry:
Mol
Użytkownik
Posty: 221
Rejestracja: sob mar 29, 2014 15:55
Auto:: Touran 1T3 2.0 TDI HL
Imię:: Michał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 16 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI

Post autor: Mol »

Dziękuje wszystkim za pomoc. Auto jeździ - lecz po rozmowie z Jackiem przejadę się na sprawdzenie do jego warsztatu co nastąpi zapewne pod koniec wakacji.
Jeśli przydarzy się coś podobnego Wam to kierujcie się do Jacka ;-) nawet jak auto jest w trybie serwisowym to wg. Jacka można jeździć. Ja za pewne zapłacę 2x za wycięcie dpf'a i egr ;-(. Zobaczymy jak wyszedł program. Teraz mam jeździć spokojnie ;-) będzie trudno bo po programie auto ożyło ...
Był: Touran 1T3 1.6 TDI 2011, 1T3 2.0 TDI DSG CUP 2015, jest 1T3 2.0 TDI 140KM DSG HL 2015
Awatar użytkownika
Maciej_F
Expert
Posty: 1161
Rejestracja: czw wrz 08, 2011 15:38
Auto:: Alhambra 7N
Imię:: Maciej
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Podziękował: 49 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI

Post autor: Maciej_F »

Witam . Jak o EGR-e to się podepnę chociaż to Alhambra 2,0 CR .

też tu siedzi ten drogi EGR z chłodniczką kod 03L131512CF

Mój mechanik odczytał tylko bład :

p0403 system powrotnego prowadzenia spalin .

Nie mógł się dalej połączyć , żeby zdiagnozować pracę EGR-a
Na razie jeżdzimy i wydaje się ,że nic się nie dzieje pali się żółta kontrolka ''chek engine'' i wyskakuje bład układu start-stop na wyświetlaczu .
faktycznie nie działa to ustrojstwo .

Hmmm na razie jeździmy :? :shock:

Jaki to może mieć wpływ na DPF-a ( ale mokry AdBlue )
Z VCDS-a ogarniemy logi dla EGR-a ?

czy nie zastanawiać sie i kupować nowy ?? faktycznie zakupić ....CF czy szukać ....DQ jako nowszego ???
Ostatnio zmieniony śr lip 15, 2015 00:04 przez Maciej_F, łącznie zmieniany 1 raz.
Mol
Użytkownik
Posty: 221
Rejestracja: sob mar 29, 2014 15:55
Auto:: Touran 1T3 2.0 TDI HL
Imię:: Michał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 16 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI

Post autor: Mol »

Cześć, jeśli będziesz jeździł to licz się że zatkasz DPF jak ja i będzie Cie czekać zaślepienie EGR + wywalenie DPF. Co do mokrego DPF - niech lepiej się wypowie Jacek.
Co do samego EGR to mam taki na zbyciu - sprawny.
Jeśli będziesz chciał zrobić - zaślepić EGR - to od razu 3 pak ;-) EGR+DPF+modzik - i tak komputer jest wyjmowany ;-)

PS.: na allegro znajdziesz DQ za 1250 zł z FA od VW Plichta - bodajże - bardzo dobra cena! Ale jeśli będzie to co u mnie to ... wyrzucisz pieniądze w błoto.
Był: Touran 1T3 1.6 TDI 2011, 1T3 2.0 TDI DSG CUP 2015, jest 1T3 2.0 TDI 140KM DSG HL 2015
Awatar użytkownika
Maciej_F
Expert
Posty: 1161
Rejestracja: czw wrz 08, 2011 15:38
Auto:: Alhambra 7N
Imię:: Maciej
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Podziękował: 49 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI

Post autor: Maciej_F »

Mol pisze: PS.: na allegro znajdziesz DQ za 1250 zł z FA od VW Plichta - bodajże - bardzo dobra cena! Ale jeśli będzie to co u mnie to ... wyrzucisz pieniądze w błoto.
tak tę aukcję mam namierzoną i jak padnie decyzja o wymianie to tam właśnie kupię .

P.S.
By wydłubać tego EGRA-a dużo po drodze trzeba rzeczy poodłączać . Wygląda na nieźle schowany .
Mol
Użytkownik
Posty: 221
Rejestracja: sob mar 29, 2014 15:55
Auto:: Touran 1T3 2.0 TDI HL
Imię:: Michał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 16 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI

Post autor: Mol »

W turanie trzeba podobno opuścić zawieszenie ...
W ASO 1500 za wymianę EGR ...

Jeśli chcesz to mogę Ci wysłać swój CF - jak nie będzie działać odeślesz.

Polecam konsultacje z Jackiem z v-tech ;-)

Do Łowicza troche od Ciebie jest ale A1 + A2 i v max 110 i jesteś .... w 5h
Był: Touran 1T3 1.6 TDI 2011, 1T3 2.0 TDI DSG CUP 2015, jest 1T3 2.0 TDI 140KM DSG HL 2015
Awatar użytkownika
vr_6
Przeglądacz
Posty: 133
Rejestracja: sob lis 05, 2011 20:37
Auto:: 1.6 tdi DSG,CR,2011r.
Imię:: Artur
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 13 razy

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI

Post autor: vr_6 »

Z Pruszcza Gd masz dosłownie chwilke do TUNE-UP Podjedz i tam zapytaj.
Awatar użytkownika
Maciej_F
Expert
Posty: 1161
Rejestracja: czw wrz 08, 2011 15:38
Auto:: Alhambra 7N
Imię:: Maciej
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Podziękował: 49 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI

Post autor: Maciej_F »

vr_6 pisze:Z Pruszcza Gd masz dosłownie chwilke do TUNE-UP Podjedz i tam zapytaj.
Tune-up to marka !!! Sie :piwo: chociaż im należy . Po pierwsze musimy sprawdzić wiązkę kablową do EGRa . POratuje ktoś ( trza mieć nową ELSE) schematem podłączeń do tego EGRa ?
P.S.
:mrgreen: Dlaczego to ma być Jarry ?

Pleeeeease :bry:
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5610
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 677 razy

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI

Post autor: jeżu »

:> Nie liczysz na innych? Nieładnie...
To co Cię interesuje jest na str 14

:arrow: http://tnij.org/3if8bmp
Awatar użytkownika
Maciej_F
Expert
Posty: 1161
Rejestracja: czw wrz 08, 2011 15:38
Auto:: Alhambra 7N
Imię:: Maciej
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Podziękował: 49 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI

Post autor: Maciej_F »

jeżu pisze::> Nie liczysz na innych? Nieładnie...
:omatko: :omatko: :omatko: Dzieki o wielki !!! Sorry ,że na ciebie nie postawiłem .

Dzięki wszystkim :piwo: w sprawie EGR-a .Skończyło się na wymianie całego nowego . Regeneracja nic nie dała . Trza było pruć pół auta by go wydłubać .
ostry33
Posty: 3
Rejestracja: pn lip 02, 2018 16:12
Auto:: altea 1.6 tdicayc 2010r
Imię:: grzegorz
Lokalizacja: Józefów
Podziękował: 1 raz

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI

Post autor: ostry33 »

Witam mam problem właśnie z tym EGR w 1.6 tdi CAYC tylko ze Altea.

logi z odczytu

odczyt1

7461 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [096] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 2
Przebieg: 146186 km
Data: 2018.06.30
Czas: 23:35:36

Prędkość obrotowa silnika: 2546.25 /min
Unormowana wartość obciążenia: 53.7 %
Prędkość pojazdu: 129 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.231 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 61.652 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 758.731 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C

Odczyt2

Adres 01: Silnik (J623-CAYC) Plik etykiet:. 03L-906-023-CAY.clb
Oznaczenie elementu SW: 03L 906 023 AB HW: 03L 906 023 GG
Komponent: R4 1.6l TDI H23 9980
Weryfikacja: --H23--- Numer seryjny:
Kodowanie: 00114014032400080000
Kod serwisu: WSC 99999 1023 2097151
Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023AB 003014
ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DB.rod
VCID: 66C28E049967CC760B-8032

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [232] - usterka
MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 3
Przebieg: 146324 km
Data: 2018.07.01
Czas: 01:10:19

Prędkość obrotowa silnika: 2098.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 63.1 %
Prędkość pojazdu: 106 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 81 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 16 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 47.17 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 0.940 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 696.143 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 79 °C

7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [096] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 146260 km
Data: 2018.07.01
Czas: 00:30:07

Prędkość obrotowa silnika: 2418.75 /min
Unormowana wartość obciążenia: 53.3 %
Prędkość pojazdu: 123 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 84 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 57.32 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 66.541 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 717.571 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 84 °C

Kody gotowości: 1 1 0 0 0

odczyt 3


7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [096] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 146440 km
Data: 2088.14.31
Czas: 02:35:21

Prędkość obrotowa silnika: 2465.75 /min
Unormowana wartość obciążenia: 47.5 %
Prędkość pojazdu: 126 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 80 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 18 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 53.52 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 0.189 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 764.178 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 80 °C

7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [101] - usterka
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 2
Przebieg: 146491 km
Data: 2088.14.31
Czas: 03:07:52

Prędkość obrotowa silnika: 2606.25 /min
Unormowana wartość obciążenia: 60.8 %
Prędkość pojazdu: 132 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 81 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 23 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.118 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 62.60 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 60.712 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 887.51 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 81 °C


Kody gotowości: 0 0 0 0 0


odczyt 4
7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [101] - usterka
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 2
Przebieg: 147021 km
Data: 2088.14.31
Czas: 08:58:18

Prędkość obrotowa silnika: 1829.25 /min
Unormowana wartość obciążenia: 59.2 %
Prędkość pojazdu: 93 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 83 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 25 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.231 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 0.189 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 735.311 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 83 °C

7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [096] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 146658 km
Data: 2088.14.31
Czas: 05:04:55

Prędkość obrotowa silnika: 1907.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 58.8 %
Prędkość pojazdu: 97 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 15.228 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 774.881 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C


Kody gotowości: 0 0 0 0 0



Wczoraj stało mi się to na wyjeździe. Auto wchodzi w tryb awaryjny i odcina turbo

bez turbo musiałem pokonać 1100km

czy EGR do wymiany czy można coś z tym zrobić bo przede mną droga powrotna 1300km

Porównywałem błędy odczytu i tylko jedna wartość się nie zmienia

Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %

-- Pn lip 02, 2018 15:24 --

Witam mam problem właśnie z tym EGR w 1.6 tdi CAYC tylko ze Altea.

logi z odczytu

odczyt1

7461 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [096] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 2
Przebieg: 146186 km
Data: 2018.06.30
Czas: 23:35:36

Prędkość obrotowa silnika: 2546.25 /min
Unormowana wartość obciążenia: 53.7 %
Prędkość pojazdu: 129 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.231 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 61.652 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 758.731 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C

Odczyt2

Adres 01: Silnik (J623-CAYC) Plik etykiet:. 03L-906-023-CAY.clb
Oznaczenie elementu SW: 03L 906 023 AB HW: 03L 906 023 GG
Komponent: R4 1.6l TDI H23 9980
Weryfikacja: --H23--- Numer seryjny:
Kodowanie: 00114014032400080000
Kod serwisu: WSC 99999 1023 2097151
Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023AB 003014
ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DB.rod
VCID: 66C28E049967CC760B-8032

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [232] - usterka
MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 3
Przebieg: 146324 km
Data: 2018.07.01
Czas: 01:10:19

Prędkość obrotowa silnika: 2098.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 63.1 %
Prędkość pojazdu: 106 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 81 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 16 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 47.17 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 0.940 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 696.143 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 79 °C

7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [096] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 146260 km
Data: 2018.07.01
Czas: 00:30:07

Prędkość obrotowa silnika: 2418.75 /min
Unormowana wartość obciążenia: 53.3 %
Prędkość pojazdu: 123 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 84 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 57.32 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 66.541 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 717.571 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 84 °C

Kody gotowości: 1 1 0 0 0

odczyt 3


7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [096] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 146440 km
Data: 2088.14.31
Czas: 02:35:21

Prędkość obrotowa silnika: 2465.75 /min
Unormowana wartość obciążenia: 47.5 %
Prędkość pojazdu: 126 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 80 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 18 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 53.52 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 0.189 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 764.178 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 80 °C

7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [101] - usterka
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 2
Przebieg: 146491 km
Data: 2088.14.31
Czas: 03:07:52

Prędkość obrotowa silnika: 2606.25 /min
Unormowana wartość obciążenia: 60.8 %
Prędkość pojazdu: 132 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 81 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 23 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.118 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 62.60 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 60.712 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 887.51 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 81 °C


Kody gotowości: 0 0 0 0 0


odczyt 4
7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [101] - usterka
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 2
Przebieg: 147021 km
Data: 2088.14.31
Czas: 08:58:18

Prędkość obrotowa silnika: 1829.25 /min
Unormowana wartość obciążenia: 59.2 %
Prędkość pojazdu: 93 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 83 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 25 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.231 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 0.189 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 735.311 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 83 °C

7462 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)
P0403 00 [096] - usterka
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 146658 km
Data: 2088.14.31
Czas: 05:04:55

Prędkość obrotowa silnika: 1907.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 58.8 %
Prędkość pojazdu: 97 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.344 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Położenie pedału przyśpieszenia: unormowane-Położenie pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 15.228 %
Masa powietrza: wartość rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 774.881 mg/stroke
Czujnik temperatury silnika w bloku silnika: wartość nieprzetw.-Temperatura płynu chłodzącego: 82 °C


Kody gotowości: 0 0 0 0 0



Wczoraj stało mi się to na wyjeździe. Auto wchodzi w tryb awaryjny i odcina turbo

bez turbo musiałem pokonać 1100km

czy EGR do wymiany czy można coś z tym zrobić bo przede mną droga powrotna 1300km

Porównywałem błędy odczytu i tylko jedna wartość się nie zmienia

Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI

Post autor: JacaTouran »

2 godziny pracy i wywalamy badziew z auta. Off w sofcie też po złączu OBD bez wyjmowania ecu.
One są wadliwe, tu nic i nikt tego nie zmieni.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
ostry33
Posty: 3
Rejestracja: pn lip 02, 2018 16:12
Auto:: altea 1.6 tdicayc 2010r
Imię:: grzegorz
Lokalizacja: Józefów
Podziękował: 1 raz

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI

Post autor: ostry33 »

Cena takiej uslugi? I czy nic sie nie stanie jak bede wracal do pl 1300km w trybie serwisowym?
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI

Post autor: JacaTouran »

Tel. Masz w podpisie. Zadzwoń to pogadamy
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Mol
Użytkownik
Posty: 221
Rejestracja: sob mar 29, 2014 15:55
Auto:: Touran 1T3 2.0 TDI HL
Imię:: Michał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 16 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Problem z EGR w 1.6 CR TDI

Post autor: Mol »

Dzwoń do Jacy ;-)
U mnie skończyło się też na modzie + "czip" i "dpf off" - czyli "pakiecik".
Był: Touran 1T3 1.6 TDI 2011, 1T3 2.0 TDI DSG CUP 2015, jest 1T3 2.0 TDI 140KM DSG HL 2015
ODPOWIEDZ