
STAN TECHNICZNY POJAZDÓW
Trochę bym tu polemizował. Jeżeli kupiłeś wcześniej sprawny samochód, i do tej pory nic z nim się nie dzieje (ale ktoś kiedyś zrobił ciap ciap), normalnie przechodzi coroczne przeglądy itp. ... a tu nagle BUM -> "proszę Pana, płaci pan 5Kpln bo nie ma Pan DPF"wesol pisze:To już zmartwienie Kowalskiego.
A bo moj Turek to był bls z dpf z 2008 roku a sie okazało ze mam pod maską bkc z pusta puszką od dpfa bo komus wczesniej sie zatarł ten bls i wstawili słupek bkc a dpf wycieli. Skoro bedą karali za wycietego dpfa to rozwazam jego zamontowanie chocby uzywanego...VWariaT pisze:a dlaczego chcesz wstawić DPF do silnika który fabrycznie ma katalizator ? przecież to jest przerost formy nad treścią. Tym bardziej o wiele kosztowy temat.
No tak , a co gdy bym zamiast dpf mial katalizator to moze by spelnial normy emisji spalinwesol pisze:Ale nie można z niższą norma emisji wmontować niby. Czyli nie możesz sobie zapodac np 1.9 SDI czy jeszcze coś starszego np 1.9 D AEF z polo czy felicji.
To trzeba by się wypytać,Levvy pisze:No tak , a co gdy bym zamiast dpf mial katalizator to moze by spelnial normy emisji spalinwesol pisze:Ale nie można z niższą norma emisji wmontować niby. Czyli nie możesz sobie zapodac np 1.9 SDI czy jeszcze coś starszego np 1.9 D AEF z polo czy felicji.
Mógł byś trochę jaśniej? Mam kupić słupek bls ? Bo cały osprzęt jest od bls tylko sam słupek bkc. A wtedy co z puchar dpfa?wesol pisze:.....Zapodajesz od bls plus osprzęt bls i masz co chciałeś.
Puki co bym jeszcze nie panikował.