Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.
Awatar użytkownika
Wojol
Użytkownik
Posty: 215
Rejestracja: śr mar 15, 2017 16:52
Auto:: 1T2, 2.0 BMM, 2007
Imię:: Krzysiek
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 14 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika

Post autor: Wojol »

Jedni oddają do mechanika a drudzy wola dojść do czegoś sami, na razie sie nie poddaje póki mam możliwości i próbuje swoich sił.
Kręcić kreci dobrze, był wsadzony nowy akumulator i było to samo,, zapalał od strzała ale trzęsło silnikiem więc wesol nie w tym problem.
Awatar użytkownika
wesol
Władca postów
Posty: 4960
Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
Auto:: touran BLS i 2x CAYC
Imię:: Pawel
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 420 razy

Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika

Post autor: wesol »

Ile obrotów ma przy kręceniu skoro mówisz że kręci dobrze?
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
Awatar użytkownika
Wojol
Użytkownik
Posty: 215
Rejestracja: śr mar 15, 2017 16:52
Auto:: 1T2, 2.0 BMM, 2007
Imię:: Krzysiek
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 14 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika

Post autor: Wojol »

Obroty sprawdzę jutro gdy będę mial kompa, za to sprawdziłem kompresję.
1 Próba
26bar 1 cylinder
28bar 2 cylinder
25.5bar 3 cylinder
27bar 4 cylinder

Druga próba z gazem w podłodze
26bar 1 cylinder
27bar 2 cylinder
27bar 3 cylinder
29bar 4 cylinder

Trzecia próba wyciągnięte wszystkie świece z gazem w podłodze
26 bar 1 cylinder
27bar 2 cylinder
27bar cylinder
29bar4 cylinder

Probowa olejowa z wyciągnięta reszta swiec
35bar 1 cylinder
34bar 2 cylinder
34bar 3 cylinder
35bar 4 cylinder
Awatar użytkownika
wesol
Władca postów
Posty: 4960
Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
Auto:: touran BLS i 2x CAYC
Imię:: Pawel
Lokalizacja: Goleniów
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 420 razy

Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika

Post autor: wesol »

Próbę zrób poprawnie. Silnik ciepły, listwa pompowtryskow odłączona. Po co pedał gazu dusisz?

-- Śr cze 03, 2020 04:54 --

Próbę zrób poprawnie. Silnik ciepły, listwa pompowtryskow odłączona, wszystkie świece wykręcone. Po co pedał gazu dusisz?
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
zibi1961
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt maja 15, 2012 17:47
Auto:: 2.0 TDI 140 KM ,DSG 2005
Imię:: Zbigniew
Lokalizacja: trębaczew
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika

Post autor: zibi1961 »

Rozumiem ,że ciśnienie na pompie tandemowej sprawdziłeś i jest OK ?
Awatar użytkownika
Wojol
Użytkownik
Posty: 215
Rejestracja: śr mar 15, 2017 16:52
Auto:: 1T2, 2.0 BMM, 2007
Imię:: Krzysiek
Lokalizacja: Ruda Śląska
Podziękował: 14 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika

Post autor: Wojol »

Listwa była wypięta, silnik rozgrzany. Wyczytałem na jednej stronie, że gaz powinien być wciśnięty dlatego to zrobiłem.
Vaccu jeszcze nie sprawdziłem bo na razie nie mam jak.

-- Śr cze 03, 2020 14:57 --

Rozrząd sprawdzony, wszystko ok.
Wymienię jeszcze wtryski( akurat mam takie same, sprawne sprawdzone maszynowo) z grybszymi uszczelkami.
Zamówiłem też uszczelki pod vaccuz przerzucę od sąsiada do mojego i sprawdzę czy coś pomoże.

-- Śr lis 11, 2020 14:02 --

Zapomniałem o tym temacie jednak go odświeżę bo problem został rozwiązany.
Problemem była masa, pod akumulatorem która łączy rozrusznik, alternator i akumulator. Cała była pognita, przy próbie odkręcenia urwałem śrubę, została nawiercona nowa w karoserii do tego wyczyszczone wszystkie inne styki i auto odpala jak nowe. Błachy problem a ciężko było mi go znaleźć a walczyłem z tym dość długo szukając nie tam gdzie trzeba.
ODPOWIEDZ