Jedni oddają do mechanika a drudzy wola dojść do czegoś sami, na razie sie nie poddaje póki mam możliwości i próbuje swoich sił.
Kręcić kreci dobrze, był wsadzony nowy akumulator i było to samo,, zapalał od strzała ale trzęsło silnikiem więc wesol nie w tym problem.
Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4960
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika
Ile obrotów ma przy kręceniu skoro mówisz że kręci dobrze?
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- Wojol
- Użytkownik
- Posty: 215
- Rejestracja: śr mar 15, 2017 16:52
- Auto:: 1T2, 2.0 BMM, 2007
- Imię:: Krzysiek
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika
Obroty sprawdzę jutro gdy będę mial kompa, za to sprawdziłem kompresję.
1 Próba
26bar 1 cylinder
28bar 2 cylinder
25.5bar 3 cylinder
27bar 4 cylinder
Druga próba z gazem w podłodze
26bar 1 cylinder
27bar 2 cylinder
27bar 3 cylinder
29bar 4 cylinder
Trzecia próba wyciągnięte wszystkie świece z gazem w podłodze
26 bar 1 cylinder
27bar 2 cylinder
27bar cylinder
29bar4 cylinder
Probowa olejowa z wyciągnięta reszta swiec
35bar 1 cylinder
34bar 2 cylinder
34bar 3 cylinder
35bar 4 cylinder
1 Próba
26bar 1 cylinder
28bar 2 cylinder
25.5bar 3 cylinder
27bar 4 cylinder
Druga próba z gazem w podłodze
26bar 1 cylinder
27bar 2 cylinder
27bar 3 cylinder
29bar 4 cylinder
Trzecia próba wyciągnięte wszystkie świece z gazem w podłodze
26 bar 1 cylinder
27bar 2 cylinder
27bar cylinder
29bar4 cylinder
Probowa olejowa z wyciągnięta reszta swiec
35bar 1 cylinder
34bar 2 cylinder
34bar 3 cylinder
35bar 4 cylinder
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4960
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika
Próbę zrób poprawnie. Silnik ciepły, listwa pompowtryskow odłączona. Po co pedał gazu dusisz?
-- Śr cze 03, 2020 04:54 --
Próbę zrób poprawnie. Silnik ciepły, listwa pompowtryskow odłączona, wszystkie świece wykręcone. Po co pedał gazu dusisz?
-- Śr cze 03, 2020 04:54 --
Próbę zrób poprawnie. Silnik ciepły, listwa pompowtryskow odłączona, wszystkie świece wykręcone. Po co pedał gazu dusisz?
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
-
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: wt maja 15, 2012 17:47
- Auto:: 2.0 TDI 140 KM ,DSG 2005
- Imię:: Zbigniew
- Lokalizacja: trębaczew
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika
Rozumiem ,że ciśnienie na pompie tandemowej sprawdziłeś i jest OK ?
- Wojol
- Użytkownik
- Posty: 215
- Rejestracja: śr mar 15, 2017 16:52
- Auto:: 1T2, 2.0 BMM, 2007
- Imię:: Krzysiek
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Problem z odpalaniem po rozgrzaniu silnika
Listwa była wypięta, silnik rozgrzany. Wyczytałem na jednej stronie, że gaz powinien być wciśnięty dlatego to zrobiłem.
Vaccu jeszcze nie sprawdziłem bo na razie nie mam jak.
-- Śr cze 03, 2020 14:57 --
Rozrząd sprawdzony, wszystko ok.
Wymienię jeszcze wtryski( akurat mam takie same, sprawne sprawdzone maszynowo) z grybszymi uszczelkami.
Zamówiłem też uszczelki pod vaccuz przerzucę od sąsiada do mojego i sprawdzę czy coś pomoże.
-- Śr lis 11, 2020 14:02 --
Zapomniałem o tym temacie jednak go odświeżę bo problem został rozwiązany.
Problemem była masa, pod akumulatorem która łączy rozrusznik, alternator i akumulator. Cała była pognita, przy próbie odkręcenia urwałem śrubę, została nawiercona nowa w karoserii do tego wyczyszczone wszystkie inne styki i auto odpala jak nowe. Błachy problem a ciężko było mi go znaleźć a walczyłem z tym dość długo szukając nie tam gdzie trzeba.
Vaccu jeszcze nie sprawdziłem bo na razie nie mam jak.
-- Śr cze 03, 2020 14:57 --
Rozrząd sprawdzony, wszystko ok.
Wymienię jeszcze wtryski( akurat mam takie same, sprawne sprawdzone maszynowo) z grybszymi uszczelkami.
Zamówiłem też uszczelki pod vaccuz przerzucę od sąsiada do mojego i sprawdzę czy coś pomoże.
-- Śr lis 11, 2020 14:02 --
Zapomniałem o tym temacie jednak go odświeżę bo problem został rozwiązany.
Problemem była masa, pod akumulatorem która łączy rozrusznik, alternator i akumulator. Cała była pognita, przy próbie odkręcenia urwałem śrubę, została nawiercona nowa w karoserii do tego wyczyszczone wszystkie inne styki i auto odpala jak nowe. Błachy problem a ciężko było mi go znaleźć a walczyłem z tym dość długo szukając nie tam gdzie trzeba.