To nie z tego systemu dobywa się dźwięk w Lane Assist .
Tak jak kolega napisał sygnalizacja może być wtedy jak kierowca nie trzyma kierownicy . Jednak to tylko asystent . Musi "czuć" przez opór kierownicy , że kierowca przy nim jest . A dźwięk jest z brzęczka zegarów .
tberent pisze:Panowie co wy kurka pierniczycie. Ludzie to czytają i że się nie da.
Ja w 4 autach na 3AA ustawiłem menu w asystentach:
-sila
-moment interwencji
-tryb pracy.
Wszystko się ustawia w adaptacjach jako wybierane z menu.
Sprawdziłem działanie na każdej opcji. Działa to tylko jako informacja nic więcej, żadnego drgania na kierownicy, przekracza linie, nawet dźwiękiem nie informuje o przekroczeniu linii.
Ot taki asystent.
Dobra!
Odszczekuje to co powiedziałem. Działa tylko tak jakoś delikatnie, wcześniej czekałem na "przełamanie" kierownicy a tu nic takiego niema. Jedzie, jedzie, zbliża się do linii, nawet ją na jedzie, lekko zjedzie a jak nie trzymam kierownice jest sygnał dźwiękowy i wyłącza się asystent. Dźwięk mógłby byś głośniejszy
tberent pisze:No to zaorałeś system tą wypowiedzią
Ja u siebie na 3C0 też mam opcję wibracji ale nie daje ona nic. Czasami jak szybko zmienia się szerokość pasa ruchu to zadrży ale to może błąd działania, bo zawsze mi to robi w tym samym miejscu (rozjazd na dwa pasy przed rondem, wylot z Elbląga na S7 obok CircleK jeśli ktoś kojarzy).
Mi to wygląda na złą kalibrację ale niech mnie ewentualnie poprawią bardziej doświadczeni.
Po ruszeniu długo trwa zanim złapie Ci linie (jak szybko zapala się zielona lampka)?
Ja zauważyłem, że po około 1-2 tyś km system działa dużo bardziej przewidywalnie (zadziałała tzw. dynamiczna kalibracja, licznik kilometrów wzrósł o kilka więc coś się ewidentnie zadziało).
Dynamiczna kalibracja działa przy prostym odcinku drogi i prędkości większej jak 80 km/h.
radekrp90 pisze:Mi to wygląda na złą kalibrację ale niech mnie ewentualnie poprawią bardziej doświadczeni.
.
No właśnie u mnie też tak kulawo to jedzie .Myślałem że ten typ tak ma . Włożyłem kamerkę na szybę i tak ruszyłem . Nie było błędów kalibracji (I nie miałem jak tego zrobić ) to tak to zostawiłem . A niech jedzie .
No trzeba będzie to zrobić .
Chińskim VASem to ogarnę ? A jeszcze by trzeba tablicę kalibracyjną wydrukować . Może kto w promieniu 100 km od Gdańska zrobi takową usługę ?
radekrp90 pisze:Mi to wygląda na złą kalibrację ale niech mnie ewentualnie poprawią bardziej doświadczeni.
Po ruszeniu długo trwa zanim złapie Ci linie (jak szybko zapala się zielona lampka)?
Czas reakcji ustawiony na średni, może dla tego późno reaguje.
To też możliwe. Co do kalibracji w okolicach 3-miasta to i ja byłbym wdzięczny za info czy ktoś z forumowiczów może taką usługę wykonać ile to kosztuje poza ASO.
radekrp90 pisze:To też możliwe. Co do kalibracji w okolicach 3-miasta to i ja byłbym wdzięczny za info czy ktoś z forumowiczów może taką usługę wykonać ile to kosztuje poza ASO.
Maciej_F pisze:Chińskim VASem to ogarnę ?
Ogarniesz.
No to jak sam nie zrobisz (nie zrobimy) to nie będziesz miał . Może coś razem zrobimy metodą prób i błędów . Ja mam VASa chociaż nigdy go nie używałem , tak se leży . Trzeba by wreszcie wydrukować tablicę kalibracyjną . I popróbować .
Robiłem kalibrację u siebie, tzn fachowiec mi robił, najpierw mega długo zeszło z ustawieniem światła, to jedna lampę zgasiliśmy, to drugą, bo za jasno, to drzwi od garażu otwieraliśmy, bo za ciemno. Wymagania ma ten system Jak się ogarnęło jasność, to był problem z ustawieniem odległości, ale to już wina elektronicznego dalekomierza, tak więc proponuję najzwyklejsza miarę zwijaną.
Tak mi się ujowo nagrało, myślałem że będzie więcej widać;)
Na bardziej krętych drogach (landowkach,) super sobie radzi do 70km/h, powyżej tej prędkości już przekracza linie i wyjeżdża na np sąsiedni pas.