Problem z silnikiem 1,9 tdi
-
- Posty: 2
- Rejestracja: śr wrz 29, 2021 17:42
- Auto:: vw touran 1,9 tdi 2009
- Imię:: Emil
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Problem z silnikiem 1,9 tdi
Pozdrawiam !!! jako nowy forumowicz mam od razu problem -- mam touranka trzy lata nie sprawiał żdnych problemów ma przebieg prawie 250 tysiecy --a od jakiegoś czasu jak np. pod górkę mocno dodam gazu zapala się żóta spirala i auto traci moc ---jak wyłączę zapłon i od nowa odpalę kontrolka gaśnie i jedzie poprawnie i tak wiele razy ----kolega podłączył mi jakiś komputerek i pokazało 1 błąd ---jest tak na ekranie -000665 Boost Pressure Regulation sp ---jak go wykasował to po zapaleniu spirali w zegarze znowu błąd wraca i tak wiele razy ---auto niema DPF --poproszę o podpowiedz czy to groźne dla silnika - generalnie da się jeździć ale jest to wyłączanie mocy trochę 'upierdliwe"---co może być przyczyną i do jakiego fachowca się udać? --elektronika? --od turbin ? --pozdrawiam !!
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4953
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 418 razy
Re: Problem z silnikiem 1,9 tdi
jazdzij tak dalej to turbo odfrunie. poza tym temat od bledow jest i nie zaklada sie nowych. regulamin sie klania.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- swimmer
- Expert
- Posty: 1287
- Rejestracja: sob paź 18, 2014 18:30
- Auto:: VW Touran
- Imię:: Lukasz
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 118 razy
Re: Problem z silnikiem 1,9 tdi
Kolego, kasowanie błędu to nie jest naprawa samochodu. Błąd po coś wyskakuje. Wyskakuje żeby dać Ci znać że coś nie halo jest z ciśnieniem doładowania i odcina moc bo nie trzyma zadanych parametrów co może skończyć się poważniejszą awarią. To tak jakbyś powiedział - nie ma oleju w silniku, ale wyłączyłem kontrolkę i czy mogę dalej jechać.
Druga rzecz, naucz się szukać informacji na forum, bo akurat ten temat jest opisany tutaj:
viewtopic.php?f=50&t=13260
a kolejne podpowiedzi znajdziesz tutaj:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 299/000665
I na koniec raz jeszcze - > błąd to tylko błąd, a może on być wynikiem wielu czynników które trzeba umieć namierzyć, czy to po innych błędach, czy to po logowaniu silnika, czy to po przejrzeniu komory silnika.
Druga rzecz, naucz się szukać informacji na forum, bo akurat ten temat jest opisany tutaj:
viewtopic.php?f=50&t=13260
a kolejne podpowiedzi znajdziesz tutaj:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 299/000665
I na koniec raz jeszcze - > błąd to tylko błąd, a może on być wynikiem wielu czynników które trzeba umieć namierzyć, czy to po innych błędach, czy to po logowaniu silnika, czy to po przejrzeniu komory silnika.