Analiza Logów
-
- Kandydat
- Posty: 6
- Rejestracja: pn sty 11, 2021 18:28
- Auto:: Touran 1.9 AVQ 2003
- Imię:: Andrzej
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Analiza Logów
Witam, Zwracam się z prośbą o analizę logów.
Dynamiczne:
http://vaglogi.pl/log-001_pbG2hH.html
http://vaglogi.pl/log-003_m39D6p.html
http://vaglogi.pl/log-004_3JziJb7.html
http://vaglogi.pl/log-008_54382.html
http://vaglogi.pl/log-010_bHJ67C3.html
http://vaglogi.pl/log-011_m1YMc.html
Statyczne:
http://vaglogi.pl/log-001_V0Y3J.html
http://vaglogi.pl/log-003_HlyYY.html
http://vaglogi.pl/log-004_zU9G31.html
http://vaglogi.pl/log-007_hm1ecZ4.html
http://vaglogi.pl/log-008_H82XeJD.html
http://vaglogi.pl/log-010_6E5n09.html
http://vaglogi.pl/log-011_hUW7WYP.html
http://vaglogi.pl/log-013_1wiV1c.html
http://vaglogi.pl/log-018_Y99H92.html
http://vaglogi.pl/log-023_he0CL.html
Basic Settings:
http://vaglogi.pl/log-003_MdCu00.html
http://vaglogi.pl/log-011_Gr25P.html
Dynamiczne:
http://vaglogi.pl/log-001_pbG2hH.html
http://vaglogi.pl/log-003_m39D6p.html
http://vaglogi.pl/log-004_3JziJb7.html
http://vaglogi.pl/log-008_54382.html
http://vaglogi.pl/log-010_bHJ67C3.html
http://vaglogi.pl/log-011_m1YMc.html
Statyczne:
http://vaglogi.pl/log-001_V0Y3J.html
http://vaglogi.pl/log-003_HlyYY.html
http://vaglogi.pl/log-004_zU9G31.html
http://vaglogi.pl/log-007_hm1ecZ4.html
http://vaglogi.pl/log-008_H82XeJD.html
http://vaglogi.pl/log-010_6E5n09.html
http://vaglogi.pl/log-011_hUW7WYP.html
http://vaglogi.pl/log-013_1wiV1c.html
http://vaglogi.pl/log-018_Y99H92.html
http://vaglogi.pl/log-023_he0CL.html
Basic Settings:
http://vaglogi.pl/log-003_MdCu00.html
http://vaglogi.pl/log-011_Gr25P.html
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4960
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Analiza Logów
Masz jakieś zastrzeżenia co do pracy auta?
Mi tam się turbo nie podoba. Późno wstaje, potem chwile przeładowuje i później niedoladowuje.
Mi tam się turbo nie podoba. Późno wstaje, potem chwile przeładowuje i później niedoladowuje.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
-
- Kandydat
- Posty: 6
- Rejestracja: pn sty 11, 2021 18:28
- Auto:: Touran 1.9 AVQ 2003
- Imię:: Andrzej
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Analiza Logów
Ciężko się zbiera. Turbo po regeneracji w kwietniu ubiegłego roku.
Mierzyłem podciśnienie na wężu do gruszki turbo wyniosło 0,57 Bar. Nie wiem ile powinno być.
Mierzyłem podciśnienie na wężu do gruszki turbo wyniosło 0,57 Bar. Nie wiem ile powinno być.
- wojtek2626
- Zaawansowany
- Posty: 381
- Rejestracja: pn lut 17, 2020 11:15
- Auto:: Touran
- Imię:: Wojtek
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: Analiza Logów
Wygląda jakby sztanga była żle wyregulowana i kierownica nie ustawiała sie na max dlatego poźno wstaje turbo
Diagnostyka/kodowanie i naprawa grupa VW/Audi tel.888659640
Czyszczenie DPF bez użycia chemii
Jelenia Góra
Czyszczenie DPF bez użycia chemii
Jelenia Góra

- wesol
- Władca postów
- Posty: 4960
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Analiza Logów
Tak możnaby skrócić sztangę ale myślę że to jeszcze pogorszy sprawę przeładowania i dalej niedoladowania. Jeszcze tak myślę czy problem jakiś by też z tym nie miał wspólnego ten zespół elektrozaworów. Ale myślę że turbo jest skopane.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
-
- Kandydat
- Posty: 6
- Rejestracja: pn sty 11, 2021 18:28
- Auto:: Touran 1.9 AVQ 2003
- Imię:: Andrzej
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Analiza Logów
Czy można w jakiś sposób sprawdzić ten blok zaworów magnetycznych? Po podpięcia pod kompa nie wywala żadnych błędów. Sztanga chodzi płynnie. Jeszcze zastanawia mnie fakt bardzo twardego hamulca przed odpaleniem silnika. Przewody podciśnienia sprawdzone. Po podpięciu vakuometru przy pompie wartość podciśnienia 0,8 bar.
- wojtek2626
- Zaawansowany
- Posty: 381
- Rejestracja: pn lut 17, 2020 11:15
- Auto:: Touran
- Imię:: Wojtek
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: Analiza Logów
DLa testu poluzuj rure wydechowa za turbo i sprawdz jak bedzie sie wtedy zachowywac doładowanie, walczylem kiedys z 2,5TDI i tez pozno wstawało turbo okazało sie kat był zapchany
Diagnostyka/kodowanie i naprawa grupa VW/Audi tel.888659640
Czyszczenie DPF bez użycia chemii
Jelenia Góra
Czyszczenie DPF bez użycia chemii
Jelenia Góra

- Dziadek13
- Specjalista
- Posty: 581
- Rejestracja: śr mar 21, 2018 20:36
- Auto:: Touran '04 1.9TDI AVQ
- Imię:: Jorg
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 67 razy
Re: Analiza Logów
A co niby ma pomóc żeby hamulec był mięki jak silnik nie chodzi, czyli pytanie jak działa wspomaganie hamulca?.jeyan pisze: Jeszcze zastanawia mnie fakt bardzo twardego hamulca przed odpaleniem silnika.
-
- Kandydat
- Posty: 6
- Rejestracja: pn sty 11, 2021 18:28
- Auto:: Touran 1.9 AVQ 2003
- Imię:: Andrzej
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Analiza Logów
Chodziło mi o to że od pewnego czasu pedał hamulca jest tak twardy że gdy samochód stoi lekko pod górkę to stacza się mimo tego że pedał naciskam. Więc pomyślałem że gdzieś jest może nieszczelność i podciśnienie ucieka i to może ma jakiś wpływ na działanie turbo.
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4960
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Analiza Logów
Tak, licha poma vaq, nieszczelność w układzie może powodować że turbo będzie mozolnie wstawać ale raczej jak odpalisz sz auto i zaraz jedziesz. Jak postoisz to nabije próżnię i już powimno być dobre sterowanie gruszki. -0.8 czy nawet -0.9 jest okej ale pytanie jak szybko to też wytwarza pompa.
Natomiast katalizator sprawdza się porównując wskazania przeplywki z map sensorem.
Natomiast katalizator sprawdza się porównując wskazania przeplywki z map sensorem.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
-
- Początkujący
- Posty: 15
- Rejestracja: sob lis 11, 2017 13:23
- Auto:: 1T1 BXE 105 KM, 2007
- Imię:: Krzysiek
- Lokalizacja: polska
- Podziękował: 2 razy
Re: Analiza Logów
Witam, proszę o analize logów z PD. Niestety do VAGLOGI nie chciało mi to wczytać więc podsyłam pdf. Tyle co wyczytałem to BIP na pierwszym PD jest na granicy. Również wyczytałem, że statusy PD powinny być 0 lub 4, 128 to informacja, że sterownik nie może zczytać stanu elektrozaworu.
Powód: Auto gorzej odpala w okolicach 0 stopni oraz ciężki rozruch na ciepłym. Przy minusowych temperaturach po rozruchu szarpie lekko kilka sekund.
przebieg: 330k
logi na rozgrzanym silniku.
Dodatkowo logi dynamiczne z doładowania. Wydaje mi się że przeładowuje. Z Turbiną nic nie było robione od początku auta. Przebieg oryginalny.
Bardziej jednak interesują mnie PD. Mam zamiar wymienić oringi na PD, uszczelnić vacu. Podoginać konektorki w PD. Czytałem, że dodatnie BIPY mogą wyginać ze złych połączeń elektrycznych.
Powód: Auto gorzej odpala w okolicach 0 stopni oraz ciężki rozruch na ciepłym. Przy minusowych temperaturach po rozruchu szarpie lekko kilka sekund.
przebieg: 330k
logi na rozgrzanym silniku.
Dodatkowo logi dynamiczne z doładowania. Wydaje mi się że przeładowuje. Z Turbiną nic nie było robione od początku auta. Przebieg oryginalny.
Bardziej jednak interesują mnie PD. Mam zamiar wymienić oringi na PD, uszczelnić vacu. Podoginać konektorki w PD. Czytałem, że dodatnie BIPY mogą wyginać ze złych połączeń elektrycznych.
- Załączniki
-
- Turbo 15.02.2022.pdf
- (25.75 KiB) Pobrany 10 razy
-
- 13-18-23-15.02.2022.pdf
- (66.47 KiB) Pobrany 10 razy