winetu_vip pisze:kolego to nie są rzadkie przypadki...ale takie, które w grupie VAG po prostu występują.
mam kontakt z czlowiekiem ktory na codzien od dobrych kilku lat zajmuje sie wlasnie licznikami, kluczami, stacyjkami etc.. vag to jego konik akurat. powiedzial mi ze osobiscie nie spotkal sie czyms takim jak zimne luty/awaria kostki w vagu. mial natomiast doczynienia z takimi przypadkami w ktoryms z japonczykow lub koreancow ale nie potrafie powtorzyc w ktorym.
ale wracajac do sedna tematu, poki co odpukac, mi ta historia na razie sie nie powtorzyla.
ciekawe w takim razie co Touranowi Grzegorza dolega, i dlaczego zgasl w drodze, bo skoro juz licznik dzialal i samochod zapalil to juz pozniej immo zaplonu nie odetnie?
Był VW Passat B5 1.8T 150 BHP
Był Seat Ibiza 6L 1.9 TDI 130 BHP
Był VW Passat B5 FL 1.9TDI 130 BHP 4MOTION
Był VW Polo 6N2 1.4 55 BHP
Był VW Touran 1T2 2.0 TDI 177 BHP
Był Seat Ibiza 6l FR 1.8T 150 BHP
Jest
VW TOURAN 1T3 2.0 TDI 177 BHP CFHC
www.touranklub.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=2402
Seat Ibiza 6J 1,4 85 BHP
PRAWDZIWI MĘŻCZYZNI NIE JEDZA MIODU... PRAWDZIWI MĘŻCZYZNI ŻUJA PSZCZOLY!