Miałem okazję dyskutować ze sceptykiem tych skrzyń który głosi że są to bardzo drogie skrzynie w użytkowaniu, a naprawa tej skrzyni to po prostu "kaplica"
Jak można odnieść się też do tych słów:
Poproszę wszystkich technicznych znawców o wypowiedzenie się bo mi osobiście się wydaje, że ciężej zarżnąć silnik z automatem"Co do DSG to jest faktycznie bardzo szybka i nie wątpie że jeździ się nią bardzo przyjemnie - ale ma jedna wadę.
Potrafi zmieniać obroty silnika w ułamku sekundy.
Jaki wpływ ma coś takiego na silnik, koło dwumasowe itd? Obawiam się że marny.
A jeżeli DSG padnie, czy da się ją obecnie w ogóle naprawić (i za ile)?
Koło dwumasowe czy sprzęgło do nowych aut to często kilka tys złotych... gdzie więc oszczędności obiecywane przez producentów "ekonomicznych i dynamicznych" samochodów?"
[ Dodano: Wto Cze 05, 2012 08:50 ]
odświeże swój temat który pozostał bez echa
Czy w czasie jazdy można przerzucić tryb skrzyni z D na S i odwrotnie?

