To, że użyłeś WD - 40 to w porządku ale proponuję byś użył smaru w spray, by zabezpieczyć przed rdzą i syfem co się będzie tam zbierał.kurik pisze:WD pomogło teraz klapa się otwiera praktycznie bez użycia siły. Dzięki wielkie za pomoc.
Linka otwierania maski
- krankor
- Zaawansowany
- Posty: 340
- Rejestracja: śr wrz 28, 2011 10:22
- Auto:: Touran 1T1, 1.9 AVQ 2004
- Imię:: Grzegorz
- Lokalizacja: Wągrowiec - Wlkp-ska
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 52 razy
Właśnie olej w sprayu z dwusiarczkiem molibdenu użyłem do nasmarowania wejścia linej do pancerza.
A łączenie linek jest w narożniku tuż pod blachą na górze. Za lewą lampą. Pomacać, to się znajdzie
A łączenie linek jest w narożniku tuż pod blachą na górze. Za lewą lampą. Pomacać, to się znajdzie

pozdrawiam Grzegorz
- cheles
- Władca postów
- Posty: 5009
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 17:52
- Auto:: Conceptline, 1.6 z 2009
- Imię:: Leszek
- Lokalizacja: WAWA - MAZ
- Podziękował: 33 razy
- Otrzymał podziękowań: 129 razy
Miedziowy smar też będzie idealny.krankor pisze:Właśnie olej w sprayu z dwusiarczkiem molibdenu użyłem do nasmarowania wejścia linej do pancerza.
A łączenie linek jest w narożniku tuż pod blachą na górze. Za lewą lampą. Pomacać, to się znajdzie
Wielozadaniowy smar miedziowy stosowany w najtrudniejszych warunkach i w szerokim zakresie temperatur od -30°C do 1200°C. Zapewnia doskonałe smarowanie, chroni przed zużyciem ciernym, korozją i ekstremalnie wysokimi temperaturami.
Uszczelnia przed zanieczyszczeniami.Stosowana do montażu połączeń gwintowanych zapobiega zacieraniu, zapiekaniu, zakleszczaniu. Zapobiega korozji części narażanych na ekstremalne temperatury lub trudne warunki atmosferyczne.
- g_b
- Specjalista
- Posty: 537
- Rejestracja: pn maja 14, 2012 22:40
- Auto:: 2011 TOURAN
- Imię:: Grześ
- Lokalizacja: z Bournemouth
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 20 razy
wiesz co kiedys udalo mi sie tak otworzyc klape w pasku dlugim srubokretem. nie wiem jak w touranie ale mysle ze odpowiednio dlugi srubkret i jak sie postarasz to ciegno powinienes dosiegnac z okolic grila.
Był VW Passat B5 1.8T 150 BHP
Był Seat Ibiza 6L 1.9 TDI 130 BHP
Był VW Passat B5 FL 1.9TDI 130 BHP 4MOTION
Był VW Polo 6N2 1.4 55 BHP
Był VW Touran 1T2 2.0 TDI 177 BHP
Był Seat Ibiza 6l FR 1.8T 150 BHP
Jest
VW TOURAN 1T3 2.0 TDI 177 BHP CFHC www.touranklub.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=2402
Seat Ibiza 6J 1,4 85 BHP
PRAWDZIWI MĘŻCZYZNI NIE JEDZA MIODU... PRAWDZIWI MĘŻCZYZNI ŻUJA PSZCZOLY!
Był Seat Ibiza 6L 1.9 TDI 130 BHP
Był VW Passat B5 FL 1.9TDI 130 BHP 4MOTION
Był VW Polo 6N2 1.4 55 BHP
Był VW Touran 1T2 2.0 TDI 177 BHP
Był Seat Ibiza 6l FR 1.8T 150 BHP
Jest
VW TOURAN 1T3 2.0 TDI 177 BHP CFHC www.touranklub.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=2402
Seat Ibiza 6J 1,4 85 BHP
PRAWDZIWI MĘŻCZYZNI NIE JEDZA MIODU... PRAWDZIWI MĘŻCZYZNI ŻUJA PSZCZOLY!
-
- Przeglądacz
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz sie 05, 2012 11:26
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 6 razy
- krankor
- Zaawansowany
- Posty: 340
- Rejestracja: śr wrz 28, 2011 10:22
- Auto:: Touran 1T1, 1.9 AVQ 2004
- Imię:: Grzegorz
- Lokalizacja: Wągrowiec - Wlkp-ska
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 52 razy
Nie chcę być upierdliwy, ale odkręciłeś boczek z rączką i sprawdzałeś podstawkę rączki? Rączka składa się z dwóch części: ramienia i plastikowej ośki na podstawce.
W swoich postach jeżu i kurik pokazują rysunek i zdjęcie tej nabardziej podejrzanej częsci.
wątek o lince
W swoich postach jeżu i kurik pokazują rysunek i zdjęcie tej nabardziej podejrzanej częsci.
wątek o lince
pozdrawiam Grzegorz
-
- Przeglądacz
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz sie 05, 2012 11:26
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 6 razy
- krankor
- Zaawansowany
- Posty: 340
- Rejestracja: śr wrz 28, 2011 10:22
- Auto:: Touran 1T1, 1.9 AVQ 2004
- Imię:: Grzegorz
- Lokalizacja: Wągrowiec - Wlkp-ska
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 52 razy
Może warto wspomnieć o jakimś zabezpieczeniu zamka szmatą, czymkolwiek na czas rozdzielania linek i smarowania. Tak na wszelki wypadek. Kolega z wątku awaryjne otwieranie maski rozdzielił linki (do nasmarowania) i jakoś mu się zamknęła maska. Może słabe sprężyny. I teraz ma dodatkowy, nikomu nie potrzebny kłopot.
pozdrawiam Grzegorz