Czy parametry są w normie?

Awatar użytkownika
jeffik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: pt lut 25, 2011 22:36
Auto:: Toyota Verso
Imię:: Andrzej
Lokalizacja: Augustów
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Czy parametry są w normie?

Post autor: jeffik »

Witam!

Proszę o info czy poniższe parametry silnika są w normie. Pomiar dokonany na biegu jałowym, temperatura silnika ok 70 stopni.

Obrazek
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5610
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 677 razy

Post autor: jeżu »

Pamiętaj że diagnostykę silnika przeprowadza się jak masz na blacie 90 stopni... To taka zasada... Bipy i korekcję Pd są ok :mrgreen:
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

Pamiętaj że diagnostykę silnika przeprowadza się jak masz na blacie 90 stopni
nie na blacie jak bedzie 90 stopni tylko jak bedzie na Vag-u powyzej 80 stopni, bo na blacie szytbko moze wskoczyc 90 a na Vag-u jeszcze bedzie ponizej 80... wskaznikiem na desce steruje inny czujnik niz ten co pokazuje wartosci temp. na kompie...
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5610
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 677 razy

Post autor: jeżu »

Dodi pisze:
Pamiętaj że diagnostykę silnika przeprowadza się jak masz na blacie 90 stopni
nie na blacie jak bedzie 90 stopni tylko jak bedzie na Vag-u powyzej 80 stopni, bo na blacie szytbko moze wskoczyc 90 a na Vag-u jeszcze bedzie ponizej 80... wskaznikiem na desce steruje inny czujnik niz ten co pokazuje wartosci temp. na kompie...
Skąd na blacie może już skoczyć do 90 a na vagu "jeszcze" będzie poniżej 80? Zazwyczaj taki czujnik to "dwa" w jednym" mają 4-piny, ale niekoniecznie wtedy występują i maja po 2- piny, ale najważniejsze,że są zanurzone w płynie chłodzącym, który przeważnie ma taka samą temperaturę... Także Twoja teoria to troszkę nie do końca zgodna z prawdą... Ale przyjmijmy że jak mam na blacie 90st to w Vagu mam ponad 80 st i mogę spokojnie zacząć diagnozować autko Zwłaszcza jak mam wykonać nastawy podstawowe lub logi dynamiczne lub statyczne... 8) Jak sądzisz parametry są w normie?
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

jeżu pisze: Skąd na blacie może już skoczyć do 90 a na vagu "jeszcze" będzie poniżej 80?
zapewniam Cie ze tak jest na 100%, zawsze i to podkreślam, wskaźnik na blacie bedzie szybciej pokazywal 90 stopni a temperatura rzeczywista pokazywana przez Vag w rzeczywistości rośnie wolniej...a jak mi nie wierzysz to zapytaj jakiegoś zaufanego Vag-owca lub kogos innego co siedzi w tym temacie...
jeżu pisze: Jak sądzisz parametry są w normie?
013 i 018 jest ok... z bipami jest róznie ale jak sa ponizej 50 to mysle ze bedzie ok...
Awatar użytkownika
spacewalker
Władca postów
Posty: 3417
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię:: Marcin
Lokalizacja: PL
Podziękował: 116 razy
Otrzymał podziękowań: 697 razy

Post autor: spacewalker »

DODI ma rację .......
ptomek2
Przeglądacz
Posty: 112
Rejestracja: wt maja 17, 2011 21:54
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: KR

Post autor: ptomek2 »

Zapytam o swoje parametry:
Pozycja 23 mam od 60 do 80 maksymalnie
pozycje 18 mam na 0 wszystkie
pozycje 12 mam od +0,1 najniższa jest -0,7

Dzięki.
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5610
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 677 razy

Post autor: jeżu »

pozycje 12 mam od +0,1 najniższa jest -0,7

Masz na mysli grupę 13 raczej. Spoko parametry dobre
ODPOWIEDZ