Zastanawiam się czy może inne połączenia są w sterowniku i może wystarczy piny we wtyczce przepiąć? Może mi ktoś sprawdzić w ELSA bo akurat nie mam możliwości

Zdjęcie oryginalnego sterownika

Zdjęcie sterownika z 1T3 2011

Błędy z VCDSa:
Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MAX3.lbl
Control Module Part Number: 1T0 959 701 AA HW: 1T0 959 701 AA
Component and/or Version: Tuer-SG 009 2111
Software Coding: 0000116
Work Shop Code: WSC 01324 020 00200
VCID: 76E8FA5CF2B
5 Faults Found:
01552 - Motor for Central Locking; Drivers Door (V56); Lock
012 - Electrical Fault in Circuit
00096 - Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161)
012 - Electrical Fault in Circuit
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
008 - Implausible Signal
00120 - Outside Warning Light/Door exit Light Driver Side
012 - Electrical Fault in Circuit
Kodowanie 0000116 przepisałem z mojego oryginalnego sterownika, nic nie pomogło.
Swoją drogą to jak się przyglądam to kodowanie co najmniej dziwne było. W obu przednich drzwiach 0000116 a w obu tylnych 0000048. Czyli np. nie były wkodowane lampki w tylnych drzwiach a takie są i działają. Nigdy w to kodowanie nawet nie zaglądałem więc jest takie jak auto kupiłem 3 lata temu. Jest na to jakieś wyjaśnienie?
Kodowanie w nowym sterowniku było takie:

Jeśli dobrze rozkodowałem to sterownik miał ustawione:
1- Rear Lid ...
2- Ambient ...
4- Mirror Turn ...
16- Automatic Run ...
32- Mirror Heater ...
128- 5-Door ...
4096- Folding Mirrors ...
Co daje sumę 4279.
Co to za opcja 2048 - Pinch Protection inactive?
Czy 16 - Automatic Run Active oznacza że automatycznie będą się lusterka zamykały i otwierały?