Wymiana rozrządu BXE
-
- Początkujący
- Posty: 12
- Rejestracja: pn maja 02, 2011 09:28
- Auto:: Touran 1,9 TDI BXE `08
- Imię:: Łukasz
- Lokalizacja: Rzeszów
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Ja mam taki sam silnik jak Kolega, auto z 2008 roku. Serwis ASO twierdzi, że rozrząd wymienia się po 150.000 km. Zaprzyjaźniony Mechanik mówił żeby skrócić ten okres do 120 - 130 tyś km. Wymieniłem przy 135.000 komplet na oryginał razem z pompą wody. Po demontarzu starego mechanicy stwierdzil, że nie widać jakichkolwiek oznak zużycia starego rozrządu... łożyska OK, napinacz OK, pasek cały, bez żadnych pęknięć czy czegoś innego niepokojącego.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- darek8677
- Użytkownik
- Posty: 201
- Rejestracja: pt lis 23, 2012 19:54
- Auto:: Touran'06BXE 105KM
- Imię:: Darek
- Lokalizacja: PARYŻ/RZESZÓW
moj BXE mial we fr. w serwisie vw robiony kpl rozrzad przy 122tkm (03.2010r), a przy 90tkm byl sprawdzany, tak mam w ksiazce serwisowej francuskiej odnotowane i w serwisie w rzeszowie jest sprawdzona historia i wszystko sie zgadza takze ja przelece 240 tkm jeszcze z 1,5roku i wymiana kpl. oczywiscie org;-) Ja slyszalem ze po 2006roku co 120tkm.Nie masz pewnosci wymieniaj nie czekaj;-)Pozdrawiam
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
Bodajże do 2008 jest interwał 120tyś i później nalepiej okolice 200-210tys.
Po 2008 są podobno już białe paski od środka i one już mają wymianę co 150tyś.
VW teoretycznie na 1 wymianie zaleca tylko wymianę paska,jednak wymieniajcie komplety..Będzie spali/jeżdzili spokojniej
Po 2008 są podobno już białe paski od środka i one już mają wymianę co 150tyś.
VW teoretycznie na 1 wymianie zaleca tylko wymianę paska,jednak wymieniajcie komplety..Będzie spali/jeżdzili spokojniej

Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 

- Marko_77_
- Przeglądacz
- Posty: 78
- Rejestracja: wt mar 29, 2011 21:18
- Auto:: Touran, 1.9 TDI BXE, 2007
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Elbląg
- Podziękował: 1 raz
Mi w serwisie (coprawda seata) powiedzieli ze w Niemczech realizują wymiany rozrzadu
- pierwsza wymiana po 150 a następnie po 120, natomiast u nas zostały skrócone wymiany do pierwszego po 120 a następnie co 90. Mój miał wymianę w serwisie niemieckim po 151 a ja wymienilem kolejny po 90 tys. Byłem przy wymianie i naprawdę nie widziałem znaczącej różnicy w zębach paska poza niewielkim luzem.
Na twoim miejscu jeśli masz kasę to wymieniaj wszystko. Na orginalach z wszystkimi filtrami i olejem zmiescilem się w 1000 i w moim przypadku mam przynajmniej 6 lat z banki.
Pozdrawiam
- pierwsza wymiana po 150 a następnie po 120, natomiast u nas zostały skrócone wymiany do pierwszego po 120 a następnie co 90. Mój miał wymianę w serwisie niemieckim po 151 a ja wymienilem kolejny po 90 tys. Byłem przy wymianie i naprawdę nie widziałem znaczącej różnicy w zębach paska poza niewielkim luzem.
Na twoim miejscu jeśli masz kasę to wymieniaj wszystko. Na orginalach z wszystkimi filtrami i olejem zmiescilem się w 1000 i w moim przypadku mam przynajmniej 6 lat z banki.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob sty 12, 2013 12:09 przez Marko_77_, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Piórek
- r00x
- Przeglądacz
- Posty: 122
- Rejestracja: śr sie 17, 2011 09:38
- Auto:: Audi A4 2.0 TFSI Quattro
- Imię:: Sebastian
- Lokalizacja: Turek
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Panowie takie szybkie pytanko odnośnie rozrządu. Czy taki będzie OK ?
http://allegro.pl/rozrzad-pompa-skf-vw- ... 79261.html
[ Komentarz dodany przez: jeżu: Czw Sty 24, 2013 09:46 ]
Tak na szybko pisz proszę w odpowiednich tematach... przeniosłem...
http://allegro.pl/rozrzad-pompa-skf-vw- ... 79261.html
[ Komentarz dodany przez: jeżu: Czw Sty 24, 2013 09:46 ]
Tak na szybko pisz proszę w odpowiednich tematach... przeniosłem...
