Rozrząd w 1,6 FSI
- andrz3j
- Specjalista
- Posty: 892
- Rejestracja: czw mar 03, 2011 22:06
- Auto:: T1, 1.6 FSI BAG, 2003
- Imię:: Andrz3j
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
link
użytkownik Stach47 z tego co sie orientuje jest z Lubina (kilka osob z TKP tez jest z Lubina w razie czego mozesz ich zapytac, moze znaja goscia). Wiem ze niektorzy kupowali u niego i montowali w ASO, wiec musi byc wszystko ok i na forum golfa nikt nienarzekal. Wczesniej sprzedawał je za ok 400 pln. Sprobuj sie potargowac,zaproponuj nizsza cene. Z poprzedniej jego aukcji nikt nie skorzystal. Ma te wariatora co kilka miesiecy i wystawia.
Powodzenia
użytkownik Stach47 z tego co sie orientuje jest z Lubina (kilka osob z TKP tez jest z Lubina w razie czego mozesz ich zapytac, moze znaja goscia). Wiem ze niektorzy kupowali u niego i montowali w ASO, wiec musi byc wszystko ok i na forum golfa nikt nienarzekal. Wczesniej sprzedawał je za ok 400 pln. Sprobuj sie potargowac,zaproponuj nizsza cene. Z poprzedniej jego aukcji nikt nie skorzystal. Ma te wariatora co kilka miesiecy i wystawia.
Powodzenia
-
- Początkujący
- Posty: 34
- Rejestracja: śr lut 15, 2012 19:20
- Auto:: Highline 1.6fsi 03
- Imię:: Pioter
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 1 raz
Na mialem historie poniewaz u mnie łancuch sie rozciagnal i przeskoczył rozrzad co uniemozliwilo odpalenie. Mam cudotworce w łominakach ktory zjadl zeby na VW, wymienil rozrzad przy okazji sprawdzajac pompe ktora napina łancuch, jesli jest za malo ojelu to rowniez bedzie problem z rozrz. Tak czy inaczej stwierdzil ze łancuch umiera od hamowania silnikiem i warto sprawdzac jak nie wymieniac co 50 tys jak w motorach. Zamowii ostatnia szt w calej Wawie i okolicach u Rowińskiego bo nastepna dostawa miala byc dop za trzy tyg, wiec to chyba swiadczy o czestotliwosci wymian.
- Kris_Poland
- Przeglądacz
- Posty: 128
- Rejestracja: pn maja 14, 2012 14:48
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Puck
- Kris_Poland
- Przeglądacz
- Posty: 128
- Rejestracja: pn maja 14, 2012 14:48
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Puck
pozostal zwariowany wentylator,
natomiast silnik to jak rozwódka po przejsciach...
dobrze ze dół byl przyzwoity, przypominalo to wycieczke do lasu, czym glebiej w las tym więcej drzew i ciemniej, za każdym krokiem pytanie co do licha,
elementy które obstawialiśmy za cale byly trafione, albo tez minimalnie trafione
mam cala nowa gore, głowice która mam po regeneracji(czyli idealna), walki, wraz z zębatkami, nowy rozrząd, bez wariatora bo to zbędny wydatek, mala manipulacja z sprężynka i jest jak nowy, dol dopieszczony, silnik totalnie umyty i odsyfiony, wszelkie doloty wyczyszczone z nagaru, palcami z kolektora wyciagalem gruba maź, osad...
takiego zabrudzenia w takim stopniu dawno nie widzialem
wszelkie nowe czujniki, adaptacje, softy, mapy, totalnie wszystko od zera,
nowa wiązka która tez byla przyczyna problemów zanikania sygnałów czujnikow
wcześniej nowe wspomaganie,
na dzien dzisiejszy jezdze z pelnym FIS-em z wersji Basic
wymienilem rowniez pompe na nowa z właściwym czujnikiem, opcja kabelek zaimplementowana,
zainstalowałem tempomat, właściwy pierścień,
jeden z najnowszych dla tego modelu modul komfortu i gateway
klakson fanfare
to wszystko niby nic, bo tego nie widac:P w porownaniu do tego co bylo z silnikiem, bo na nim nie jeden fachowiec polegl, przeciągnięciu ulegly rowniez zebatki od walkow rozrzadu
kompresje mam powyzej 15 gdzie mialem 12...
chodzi plynniutko jak silniczek elektryczny
wada tego silnika jest slaby rozrzad, oby sie cos tam nie urwalo, a juz unikac jak święconej wody akcji na pych czy odpaleniu na biegu, moze sie przestawic ...
praktycznie ten silnik ma slaba konstrukcje zewnętrzna, urywa sie lapa od pokrywy rozrządu, w nowszych modelach ponoc powzmacniali co nieco...
jak sie uporam z wentylatorami to instaluje rcd-310 i bede myslal nad instalacja w wrześniu jakims stereo w wlasnym zakresie....
fakt faktem ze gosc co mi go sprzedal ustawil rozrzad prawie idealnie by autko odjechalo
ale teraz juz wiem ze jesli sie pojawic blad czujnika NOX czy tez sondy to rozrzad moze byc leciutko przestawiony
natomiast silnik to jak rozwódka po przejsciach...
dobrze ze dół byl przyzwoity, przypominalo to wycieczke do lasu, czym glebiej w las tym więcej drzew i ciemniej, za każdym krokiem pytanie co do licha,
elementy które obstawialiśmy za cale byly trafione, albo tez minimalnie trafione
mam cala nowa gore, głowice która mam po regeneracji(czyli idealna), walki, wraz z zębatkami, nowy rozrząd, bez wariatora bo to zbędny wydatek, mala manipulacja z sprężynka i jest jak nowy, dol dopieszczony, silnik totalnie umyty i odsyfiony, wszelkie doloty wyczyszczone z nagaru, palcami z kolektora wyciagalem gruba maź, osad...
takiego zabrudzenia w takim stopniu dawno nie widzialem
wszelkie nowe czujniki, adaptacje, softy, mapy, totalnie wszystko od zera,
nowa wiązka która tez byla przyczyna problemów zanikania sygnałów czujnikow
wcześniej nowe wspomaganie,
na dzien dzisiejszy jezdze z pelnym FIS-em z wersji Basic
wymienilem rowniez pompe na nowa z właściwym czujnikiem, opcja kabelek zaimplementowana,
zainstalowałem tempomat, właściwy pierścień,
jeden z najnowszych dla tego modelu modul komfortu i gateway
klakson fanfare
to wszystko niby nic, bo tego nie widac:P w porownaniu do tego co bylo z silnikiem, bo na nim nie jeden fachowiec polegl, przeciągnięciu ulegly rowniez zebatki od walkow rozrzadu
kompresje mam powyzej 15 gdzie mialem 12...
chodzi plynniutko jak silniczek elektryczny

wada tego silnika jest slaby rozrzad, oby sie cos tam nie urwalo, a juz unikac jak święconej wody akcji na pych czy odpaleniu na biegu, moze sie przestawic ...
praktycznie ten silnik ma slaba konstrukcje zewnętrzna, urywa sie lapa od pokrywy rozrządu, w nowszych modelach ponoc powzmacniali co nieco...
jak sie uporam z wentylatorami to instaluje rcd-310 i bede myslal nad instalacja w wrześniu jakims stereo w wlasnym zakresie....
fakt faktem ze gosc co mi go sprzedal ustawil rozrzad prawie idealnie by autko odjechalo
ale teraz juz wiem ze jesli sie pojawic blad czujnika NOX czy tez sondy to rozrzad moze byc leciutko przestawiony
- andrz3j
- Specjalista
- Posty: 892
- Rejestracja: czw mar 03, 2011 22:06
- Auto:: T1, 1.6 FSI BAG, 2003
- Imię:: Andrz3j
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
KrissPoland błąd NOX też ci wywalał jaki to był błąd? U mnie przed wymiana rozrządu pojawił się błąd sondy lambda "Oxygen lambda". Po wymianie rozrządu spokój mam z lambdą
Teraz tylko musisz uporać się z wentylatorem i jeździć...
Milona km bezawaryjnych życzę ...
Teraz tylko musisz uporać się z wentylatorem i jeździć...
Milona km bezawaryjnych życzę ...
Ostatnio zmieniony śr sie 21, 2013 23:20 przez andrz3j, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kris_Poland
- Przeglądacz
- Posty: 128
- Rejestracja: pn maja 14, 2012 14:48
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Puck
-
- Początkujący
- Posty: 11
- Rejestracja: sob lip 20, 2013 12:25
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdtrój
Panowie proszę o radę. kupiłąm tourana miesiąc temu i wiadomo jak to przy nowym/starym aucie wymieniłam rozrząd, filtry, oleje, klocki. No i po wymianie rozrządu po 2 dniach wyświetliła się kontrolka od silnika. Na kompie wyszło, że to czujnik nox sondalambda. Kupiłam używany na allegro z 14 dniowym okresem sprawdzenia. No i właśnie jest 5 dzień po wymianie kiedy znów się zapaliło. Moje pytanie brzmi czy może okazać się że to coś jednak ze źle wymienionym rozrządem? czy może to jakieś inne gawno? No i co tu ronić kupować nowy z vw czujnik koszt ok 530 zł czy co?
- Kris_Poland
- Przeglądacz
- Posty: 128
- Rejestracja: pn maja 14, 2012 14:48
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Puck
jak czujniki wczesniej nie sygnalizowaly bledu to wroc do fachowcow co ci ten rozrzad ustawiali... a w miedzy czasie jak masz dostep do vcds czy innego programu zeskanuj sobie autko, lub niech zrobia to ci przy twojej obecnosci w warsztatcie gdzie robilas rozrzad.... tutaj na forum znajdziesz troche przygod, w tym i moja zwiazanych z rozrzadem, poczytaj... ja na poczatek szukalbym winy w rozrzadzie... zlym ustawieniu... lancuchu, osatecznie jakas wada silnka w sytuacji w ktorym rozrzad sie przestawil i doszlo do kolizju zaworow z tlokiem
-
- Początkujący
- Posty: 14
- Rejestracja: śr cze 27, 2012 01:04
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Rozrząd 1,6FSI 115
ja miałem taką przygodę z rozrządem:
Kupiłem auto jak miało 102tyś wszystko ok!
Przejechałem nim do 169tyś pojawiły się stuki na zimnym przy zapalaniu (nie robiłem nic)
Przy 172tys zapalił się czek (czujnik położenia wałka rozrządu)
mechanik pierwszy: wymienił czujnik 142zł (lipa)
mechanik drugi: wymienił drugi czujni 264zł (lipa)
Wkurzyłem się zacząłem szukać mechanika który zna się rzeczywiście na tym silniku!
Znalazłem znajomego który pracuje VW Bełtowski Kraków zabrał auto na diagnozę trwała prawie 5h po czym stwierdził że trzeba wymienić rozrząd wraz z wariatorem co WAŻNE!!
Po wymianie wszystko ok cichutko pracuje jestem zadowolony!
Sam rozrząd nie jest drogi tu najważniejszy jest ten "wariator" koszt go około 1500zł
Piszę może komuś się to przyda!
Mam pytanko do Was czy ktoś kodował może czujnik NOx 03C907807D daje mi popalić!
POZDRAWIAM
Kupiłem auto jak miało 102tyś wszystko ok!
Przejechałem nim do 169tyś pojawiły się stuki na zimnym przy zapalaniu (nie robiłem nic)
Przy 172tys zapalił się czek (czujnik położenia wałka rozrządu)
mechanik pierwszy: wymienił czujnik 142zł (lipa)
mechanik drugi: wymienił drugi czujni 264zł (lipa)
Wkurzyłem się zacząłem szukać mechanika który zna się rzeczywiście na tym silniku!
Znalazłem znajomego który pracuje VW Bełtowski Kraków zabrał auto na diagnozę trwała prawie 5h po czym stwierdził że trzeba wymienić rozrząd wraz z wariatorem co WAŻNE!!
Po wymianie wszystko ok cichutko pracuje jestem zadowolony!
Sam rozrząd nie jest drogi tu najważniejszy jest ten "wariator" koszt go około 1500zł
Piszę może komuś się to przyda!
Mam pytanko do Was czy ktoś kodował może czujnik NOx 03C907807D daje mi popalić!
POZDRAWIAM
- Kris_Poland
- Przeglądacz
- Posty: 128
- Rejestracja: pn maja 14, 2012 14:48
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Puck
Re: Rozrząd 1,6FSI 115
i myslisz ze masz rozrzad dobrze ustawiony?nikos2323 pisze:ja miałem taką przygodę z rozrządem:
Kupiłem auto jak miało 102tyś wszystko ok!
Przejechałem nim do 169tyś pojawiły się stuki na zimnym przy zapalaniu (nie robiłem nic)
Przy 172tys zapalił się czek (czujnik położenia wałka rozrządu)
mechanik pierwszy: wymienił czujnik 142zł (lipa)
mechanik drugi: wymienił drugi czujni 264zł (lipa)
Wkurzyłem się zacząłem szukać mechanika który zna się rzeczywiście na tym silniku!
Znalazłem znajomego który pracuje VW Bełtowski Kraków zabrał auto na diagnozę trwała prawie 5h po czym stwierdził że trzeba wymienić rozrząd wraz z wariatorem co WAŻNE!!
Po wymianie wszystko ok cichutko pracuje jestem zadowolony!
Sam rozrząd nie jest drogi tu najważniejszy jest ten "wariator" koszt go około 1500zł
Piszę może komuś się to przyda!
Mam pytanko do Was czy ktoś kodował może czujnik NOx 03C907807D daje mi popalić!
POZDRAWIAM
moja ekipa fachowcow mierzyla wszytsko lacznie z lancuche i glowica i luzami...
bo ustawic na blokady zlozyc i wyjechac udajac ze jest idealnie to kazdy moze... jak masz NOX to w przyblizeniu o pifko sie zaloze ze masz lipe z rozrzadem

-
- Początkujący
- Posty: 14
- Rejestracja: śr cze 27, 2012 01:04
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Ale poleciałeś pesymizmem... Powiem że chyba z tym autkiem Twoim Cię ktoś przekręcił?..
Akurat rozrząd robił mi dobry znajomy i byłem przy tym! JEST OK!
A z Noxem poprzedni urzydkownik też miał problem powiedziął mi o tym a ja go wymieniłem i było ok auto miało 103tyś!
Poprostu znów się posypał przy 173tyś ale teraz nie zamierzam go kupić tylko wyłączyć!
Poza tym nie wszyscy mechanicy to przekręty!
Wymienił mi rozrząd tak jak powinno się go wymieniać a nie co chwile rozbierać ślinik i doktoryzować się!
Zanim go wymieniłem to widziałem jak inni mechanicy drapali się po głowie...
Większość kierowców nie wie jak powinno się ekspoatować auto a potem mają awarie.
Życzę Ci powodzenia i mało awari!
Akurat rozrząd robił mi dobry znajomy i byłem przy tym! JEST OK!
A z Noxem poprzedni urzydkownik też miał problem powiedziął mi o tym a ja go wymieniłem i było ok auto miało 103tyś!
Poprostu znów się posypał przy 173tyś ale teraz nie zamierzam go kupić tylko wyłączyć!
Poza tym nie wszyscy mechanicy to przekręty!
Wymienił mi rozrząd tak jak powinno się go wymieniać a nie co chwile rozbierać ślinik i doktoryzować się!
Zanim go wymieniłem to widziałem jak inni mechanicy drapali się po głowie...
Większość kierowców nie wie jak powinno się ekspoatować auto a potem mają awarie.
Życzę Ci powodzenia i mało awari!
- andrz3j
- Specjalista
- Posty: 892
- Rejestracja: czw mar 03, 2011 22:06
- Auto:: T1, 1.6 FSI BAG, 2003
- Imię:: Andrz3j
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
Re: Odp: Rozrząd w 1,6 FSI
Nikos...
I jak z NOX? Wyłączyłeś?
Wysyłane z mojego HTC Desire Z za pomocą Tapatalk 2
I jak z NOX? Wyłączyłeś?
Wysyłane z mojego HTC Desire Z za pomocą Tapatalk 2