WYCENA SZKODY

Ciężkie problemy ze stolcem tak to tutaj
czapla
Początkujący
Auto:: Touran
Imię:: Kuba
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

WYCENA SZKODY

Post autor: czapla »

Witam wszystkich forumowiczów.
Mam pytanie. Miałem wypadek (nie z mojej winy) i znajomy polecił mi warsztat, gdzie mógłbym naprawić szkodę. Wysłałem właścicielowi zdjęcia na maila, dokładnie te, które podeślę tutaj. Wycenił mi malowanie z robocizną na 2900 zł. I zastanawiam się, czy nie jest to troszeczkę za dużo. Nie znam się i nigdy nie naprawiałem auta, to moja pierwsza stłuczka, no ale wszyscy mówią, że za element lakiernik bierze koło 400 zł. Dlatego nie potrafiłem się doliczyć tych 2900. Prosiłbym, żeby ktoś zerknął fachowym okiem. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że nie da się wszystkiego sprawdzić patrząc tylko na zdjęcie, no ale uszkodzenia wyglądają dokładnie jak na obrazku :)

http://fotowrzut.pl/MW638ICBO6

Pozdrawiam,
Czapla
dexter23pl
Expert
Auto:: Golf 5
Imię:: Dexter
Podziękował: 43 razy
Otrzymał podziękowań: 148 razy

Re: WYCENA SZKODY

Post autor: dexter23pl »

No 3 elementy =1200zl za malowanie.
A gdzie za wyciąganie progu i kupno tylnego poszycia drzwi?
No ale nawet to i tak trosze dużo.

myślisz jak mój parę lat temu kolega.
Podjechał do lakiernika w celu pomalowania klapy w sedanie bo były rysy na niej bo ktoś coś kiedyś tam położył i pociągnął. Tak się z nim targował że masakra, aż mi głupio było.
Kolega powiedział że to przecież wystarczy tylko pomalować i to szybka robota.
jak byłem u kolegi tydz później to widzę że kufer pomalowany ładnie ale rysy zostały :haha:
Powiedział lakiernikowi żeby mu tylko pomalował to mu pomalował a o zatarciu, wypełnieniu rys nic nie mówił. :haha: :hahaha: :brawa:
Awatar użytkownika
Turanek
Władca postów
Auto:: 2x5T1
Imię:: Marek
Podziękował: 23 razy
Otrzymał podziękowań: 111 razy

Post autor: Turanek »

Witamy:
1. Zapraszamy najpierw do Powitalni
2. Założyłeś wątek w nieprawidłowym dziale - zaraz go przeniosę