poaa1hd pisze:Co do zestawu Bilstein B12 pewnie było by lepiej tylko to ma byc nadal rodzinne autko. Na tor nie latam wiec to wystarczy a trakcja i tak jest rewelacyjna.
B12 jest zestawem na codzień, to nie jest zawias na tor

. Ale okej

.
poaa1hd pisze:Ze sprężynami to pikuś bo nowe kupujesz i masz tuv
Gdy kupujesz kompletny zestaw KW, Eibacha, Bilsteina, to od producenta na ten zestaw też dostajesz TUV, także luzik.
poaa1hd pisze:Do tego Norwegia to dziwny kraj jak tylko coś z autem robisz na wszystko papiery trzeba i po zmianie lecisz do urzędu komunikacji oni wszystko sprawdzają i zatwierdzają i wpisują w dowód rejestracyjny
Czyli, w Niemczech tak jest, w Austrii, dodatkowo jak widać w Norwegii, chyba w ogóle całej Europie zachodniej? Niesamowity tam porządek mają, co więcej - zdaje się, że takie zmiany w dowodzie itd .. za każdym razem trzeba ekstra zapłacić, racja? Dla odmiany w Polsce mamy totalnie wolną amerykankę jeśli chodzi o zmiany. Zakładanie wszystkiego na pałę i zero problemów

. Tylko czekać, kiedy to się zmieni i zafundują nam podobne rygory.
poaa1hd pisze:ale jak hamulce chce zmienić... masakra z volkswagena mam mieć pismo ze te z S3 beda działać w Touranie do tego jeśli używane kupie to musze mieć vin auta z którego zestaw pochodził
Hehe, to jest najlepsze
