Zapaliła mi się kontrolka zużycia klocków hamulcowych .
następnie po przejechaniu ok 30 km, zapaliła się również kontrolka ESP.
Wymieniłem klocki i kontrolka klocków zgasła ,a ESP nie.
Czy to miało związek i co zrobić aby ESP zgasło ,są już dwa dni po wymianie klocków i ESP nadal świeci.
kontrolka hamulców i później ESP
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3421
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 117 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
-
bolanty
- Przeglądacz
- Posty: 64
- Rejestracja: śr wrz 17, 2014 00:34
- Auto:: 2,0 tdi highline BMM 2007
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Poznan
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: kontrolka hamulców i później ESP
Czujnik czego -ten od ABS ? , a jeśli piasta to co z piastą ?
Wiem ,że to przypuszczenia ,ale co masz na myśli ?
Wiem ,że to przypuszczenia ,ale co masz na myśli ?
- bartez55
- ____________________

- Posty: 538
- Rejestracja: ndz sty 25, 2015 21:58
- Auto:: Touran 2.0 TDI [CFHC]
- Imię:: Bartek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 102 razy
Re: kontrolka hamulców i później ESP
Jeśli to wina piasty to trzeba będzie ja wymienić.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
bolanty
- Przeglądacz
- Posty: 64
- Rejestracja: śr wrz 17, 2014 00:34
- Auto:: 2,0 tdi highline BMM 2007
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Poznan
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: kontrolka hamulców i później ESP
Zrobiłem diagnostykę ,najpierw na "Delphi" nic nie wykazało potem na VCDS wyszło ,że "ciśnienie hamulców" i wartość jego około 215. Czy ESP w ogóle teraz nie działa?
Elektryk powiedział ,że to typowa wada i pompa do wymiany.
Jak sądzicie czy ta wymiana to już ewidentnie ,czy może jeszcze coś innego.
Może jeszcze się coś unormuje po wymianie tych klocków. Przypomnę ,że kontrolka klocków a potem ESP nastąpiły prawie jednocześnie.
Czy można tak na razie jeździć?
Elektryk powiedział ,że to typowa wada i pompa do wymiany.
Jak sądzicie czy ta wymiana to już ewidentnie ,czy może jeszcze coś innego.
Może jeszcze się coś unormuje po wymianie tych klocków. Przypomnę ,że kontrolka klocków a potem ESP nastąpiły prawie jednocześnie.
Czy można tak na razie jeździć?