prośba o opinie na temat 2 touran-ków

Czy to auto warto kupić? Co o nim sądzą inni forumowicze? Tutaj możecie się do woli pytać o auta z ogłoszeń.
jacek28
Początkujący
Auto:: Touran
Imię::

prośba o opinie na temat 2 touran-ków

Post autor: jacek28 »

http://tablica.pl/oferta/volkswagen-tou ... de748;r:;s:

http://tablica.pl/oferta/volkswagen-tou ... de748;r:;s:

co koledzy widzicie na tych zdjeciach? ja jestem zielony w temacie vw, wiec dla mnie obydwa są super ;) no i cena chyba tez ok
powiedzcie tez prosze ile kosztuje sprawdzenie autka w ASO i co tam mogą sprawdzictzn np., czy jest moziwosc sprawdzenia w 100% przebiegu,turba,dwumasu,pompowtrysków ?? bo to chyba 3 najdroższe rzeczy :/
z góry dziekuje
Awatar użytkownika
aki
Władca postów
Auto:: VW/AUDI
Imię:: Artur
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 40 razy

Post autor: aki »

w ASO inspekcja kosztuje 350 zł, sprawdzają bez wypadkowość czyli grubość powłoki lakierniczej, podpinają samochód pod komputer i drukują pełen raport z komputera. Jak się upomnij sprawdzą wtryski podobnie jak możesz to zrobić w VCDS i tyle trwa to ok godziny +/- 30 min, no i potwierdzą ci tylko autentyczny przebieg jeżeli auto było serwisowane w ASO VW i nie było przywiezione z Francji, Belgii czy też Holandii i Włoch.
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA
Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO
"Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
Image
Awatar użytkownika
WJ
Użytkownik
Auto:: 1,9 BXE, model 2009
Imię:: Waldek
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Post autor: WJ »

aki pisze:potwierdzą ci tylko autentyczny przebieg jeżeli auto było serwisowane w ASO VW i nie było przywiezione z Francji, Belgii czy też Holandii i Włoch