zapadnięty pedał
- Tomas
- Władca postów
- Posty: 2325
- Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
- Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Gorzów
- Podziękował: 438 razy
- Otrzymał podziękowań: 127 razy
zapadnięty pedał
pytanie do mądrzejszych ode mnie.
dziś zapadł mi się pedał sprzęgła, jest drobny wyciek, nie potrafię zlokalizować skąd. Dodam , że od miesiąca ma nową dwumasę, łącznie z wysprzęglikiem sprzęgła. Jutro rano laweta i warsztat ale jestem ciekaw waszego zdanie, co padło ?
dziś zapadł mi się pedał sprzęgła, jest drobny wyciek, nie potrafię zlokalizować skąd. Dodam , że od miesiąca ma nową dwumasę, łącznie z wysprzęglikiem sprzęgła. Jutro rano laweta i warsztat ale jestem ciekaw waszego zdanie, co padło ?
- T.ran
- Przeglądacz
- Posty: 98
- Rejestracja: pt mar 25, 2011 10:46
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: 3cItY
ostatnio z koleżkom w jego turasie wymienialiśmy pompkę tą z pedału sprzęgła - bo było to samo
pedał sie zapadł i piiiiii (cenzura)
kompletny pedał bez czyjnika kosztuje około 80 pln a z czujnikiem około 120
stawiałbym na to
pedał sie zapadł i piiiiii (cenzura)
kompletny pedał bez czyjnika kosztuje około 80 pln a z czujnikiem około 120
stawiałbym na to
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest ubić muchę boczną szybą
- skorpion1vw
- Przeglądacz
- Posty: 123
- Rejestracja: pn lut 28, 2011 21:36
- Auto:: VW TOURAN 1.9 AVQ 03'
- Imię:: Wojtek
- Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Przerabiałem temat tylko tyle że u mnie nie odbijał do końca i nieraz całkiem zapadał się,na 100% wysprzęglik przy okazji czujnik położenia pedału sprzęgła-(grosze w ASO ok.200zł)
I pytanie czy po wymianie dwumasy i wysprzęglika dobrze odpowietrzyli bo u mnie też była zabawa bo przez sam odpowietrznik nie dało rady, pedał był wciśnięty cały czas ale jak wcisnąłem siłownik-wysprzęglika ręką to przez odkręcony zbiorniczek poszły pęcherzyki powietrza i od razu stanął jak z rana........;-)i jest git;-)
I pytanie czy po wymianie dwumasy i wysprzęglika dobrze odpowietrzyli bo u mnie też była zabawa bo przez sam odpowietrznik nie dało rady, pedał był wciśnięty cały czas ale jak wcisnąłem siłownik-wysprzęglika ręką to przez odkręcony zbiorniczek poszły pęcherzyki powietrza i od razu stanął jak z rana........;-)i jest git;-)
CB Lafayette Zeus+antena Snake
Pozdrawiam
skorpion1vw
dolnośląskie
Pozdrawiam
skorpion1vw
dolnośląskie
- Tomas
- Władca postów
- Posty: 2325
- Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
- Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Gorzów
- Podziękował: 438 razy
- Otrzymał podziękowań: 127 razy
mam wrażenie, że robią mnie w lolo, czy wężyk może kosztować 300 zł ?
do tego nie jest dostępny w serwisach nawet, trzeba zamawiać i czekać nawet do 7 dni, jestem uziemiony,
poza tym, czy jest to kontynuacja naprawy dwumasy, gdzie był wysprzeglik wymieniany czy jest to inny rodzaj naprawy ? pytam bo się na tym nie znam i nie wiem czy mam się domagać naprawy gwarancyjnej czy nie mam szans na to ?
do tego nie jest dostępny w serwisach nawet, trzeba zamawiać i czekać nawet do 7 dni, jestem uziemiony,
poza tym, czy jest to kontynuacja naprawy dwumasy, gdzie był wysprzeglik wymieniany czy jest to inny rodzaj naprawy ? pytam bo się na tym nie znam i nie wiem czy mam się domagać naprawy gwarancyjnej czy nie mam szans na to ?
- eSJot
- Początkujący
- Posty: 12
- Rejestracja: pn sie 15, 2011 17:35
- Auto:: 1.9 BKC 2006
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Jaworzno
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Miałem niedawno podobny problem z pedałem sprzęgła. Po zdjęciu nogi wracał na około 80% skoku a dopiero po kilku sekundach tam gdzie być powinien. Trwało to jeden dzień. Wieczorem w garażu wsadziłem łapę pod niego bo myślałem, że coś go blokuje i... został mi w ręce plastikowy palec popychacza pompki. Nie robiłem niczego na siłę ale zauważyłem, że od strony pedału jest pęknięty a od strony pompki wytarty lub zmęczenie materiału. Dodatkowo spadła sprężyna spod pedału i zaklinowała się gdzieś głęboko.
Załamka bo nie ma szans dojechać do mechanika a sam średno się na tym znam. Kupiłem na Allegro idealny kompletny pedał z pompką za 130 PLN (sama używana pompka z owym popychaczem, była za 80PLN) i zabrałem się do pracy. Żeby dotrzeć do pompki trzeba było wymontować skrzynkę filtra powietrza i akumulator z jego obudową i podstawą. Nadal jest ciasno, zwłaszcza przy odpinaniu od pompki wężyków i wtyczki ale da się zrobić. Po wymianie jeszcze tylko zalanie płynem DOT4 i odpowietrzenie przez kalamitkę na wysprzęgliku. O dziwo wszysko super działa
i żadne części mi nie zostały 
Zapytacie: po cholerę kupował kompletny pedał z pompką, skoro za 50 zł mniej mógł mieć to czego potrzebował. Ano dlatego, że bez całego tego elementu nie wiedziałbym jak wymontować pompkę z jej gniazda, jakie ma mieć położenie i zaczepienie sprężyna pod pedałem a przede wszystkim jak wypiąć i zapiąc z ramienia pedału spinkę z tym nieszczęsnym plastikowym popychaczem. Dla laika to nie takie hop-siup a tak mogłem sobie wszysystko podglądnąć i przećwiczyć "na sucho" mając to przed nosem.
Załamka bo nie ma szans dojechać do mechanika a sam średno się na tym znam. Kupiłem na Allegro idealny kompletny pedał z pompką za 130 PLN (sama używana pompka z owym popychaczem, była za 80PLN) i zabrałem się do pracy. Żeby dotrzeć do pompki trzeba było wymontować skrzynkę filtra powietrza i akumulator z jego obudową i podstawą. Nadal jest ciasno, zwłaszcza przy odpinaniu od pompki wężyków i wtyczki ale da się zrobić. Po wymianie jeszcze tylko zalanie płynem DOT4 i odpowietrzenie przez kalamitkę na wysprzęgliku. O dziwo wszysko super działa
Zapytacie: po cholerę kupował kompletny pedał z pompką, skoro za 50 zł mniej mógł mieć to czego potrzebował. Ano dlatego, że bez całego tego elementu nie wiedziałbym jak wymontować pompkę z jej gniazda, jakie ma mieć położenie i zaczepienie sprężyna pod pedałem a przede wszystkim jak wypiąć i zapiąc z ramienia pedału spinkę z tym nieszczęsnym plastikowym popychaczem. Dla laika to nie takie hop-siup a tak mogłem sobie wszysystko podglądnąć i przećwiczyć "na sucho" mając to przed nosem.
- rumun_58
- Użytkownik
- Posty: 291
- Rejestracja: śr lis 24, 2010 23:26
- Auto:: 1T1 HL BLS 06"
- Imię:: Bartek
- Lokalizacja: Legnica
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Nie chcąc zakładać nowego tematu napisze tutaj.
Mój problem jest taki, że przy temperaturze poniżej 10 st. C po przejechaniu trasy ok 100km bez zmiany biegów (np. jazda po autostradzie) chcąc po tym odcinku zredukować czy zmienić bieg sprzęgło strasznie ciężko idzie w dół, po czym nie odskakuje i trzeba mu pomóc pójść do góry, po kilku razach wciśnięcia sprzęgła odskakuje już do połowy, a po kolejnych kilku wciśnięciach działa normalnie. W mieście nie ma tego problemu i dzieje się tak tylko przy niskich temperaturach i w trasie. Poczytałem trochę i wydaje mi się, że wysprzęglik do wymiany, jak sądzicie? Macie może dokładny nr tego wysprzęglika? (Pacjent - 1T1, 06', 1.9TDI, BLS, 6-cio biegowa manualna)
Mój problem jest taki, że przy temperaturze poniżej 10 st. C po przejechaniu trasy ok 100km bez zmiany biegów (np. jazda po autostradzie) chcąc po tym odcinku zredukować czy zmienić bieg sprzęgło strasznie ciężko idzie w dół, po czym nie odskakuje i trzeba mu pomóc pójść do góry, po kilku razach wciśnięcia sprzęgła odskakuje już do połowy, a po kolejnych kilku wciśnięciach działa normalnie. W mieście nie ma tego problemu i dzieje się tak tylko przy niskich temperaturach i w trasie. Poczytałem trochę i wydaje mi się, że wysprzęglik do wymiany, jak sądzicie? Macie może dokładny nr tego wysprzęglika? (Pacjent - 1T1, 06', 1.9TDI, BLS, 6-cio biegowa manualna)

