Zamiana RCD 300 na MFD2 DVD
- Turanek
- Władca postów
- Posty: 2736
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
- Auto:: 2x5T1
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 111 razy
@spacewalker
Zmienił się schowek, ale to wpłynęło na zmiany ramki wokół niego.
W FL'u schowek otwierany jest przyciskiem - a nie przez nacisk na klapkę jak dotychczas. Zawiasy są na szczycie klapki (od strony szyby) a nie z boków, przez co nowy schowek jest nieco szerszy od starego.
W czarnuchu przerabiałem obydwie ramki na srebrne od FL'a, ale schowek został stary. musiałem nieco porzeźbić i pod schowek podłożyć dystanse, bo się zapadał
Zmienił się schowek, ale to wpłynęło na zmiany ramki wokół niego.
W FL'u schowek otwierany jest przyciskiem - a nie przez nacisk na klapkę jak dotychczas. Zawiasy są na szczycie klapki (od strony szyby) a nie z boków, przez co nowy schowek jest nieco szerszy od starego.
W czarnuchu przerabiałem obydwie ramki na srebrne od FL'a, ale schowek został stary. musiałem nieco porzeźbić i pod schowek podłożyć dystanse, bo się zapadał
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3421
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 117 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
- Turanek
- Władca postów
- Posty: 2736
- Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
- Auto:: 2x5T1
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 111 razy
Oryginalną VW podepniesz bez problemu. Możesz ją wrzucić do schowka pod fotel. Ja tak kiedyś miałem, do momentu założenia symulatora zmieniarki na USB.
W zmieniarce zwróć tylko uwagę na położenie dwóch śrub po bokach odpowiedzialnych za tłumienie. Masz opcje od pionu przez 45° do poziomu w zależności jak ją zamontujesz.
W zmieniarce zwróć tylko uwagę na położenie dwóch śrub po bokach odpowiedzialnych za tłumienie. Masz opcje od pionu przez 45° do poziomu w zależności jak ją zamontujesz.
- dudi1516
- Początkujący
- Posty: 28
- Rejestracja: pt mar 25, 2011 17:34
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Tuchola
Jestem już po wymianie radia na navi, dostałem MFD2 DX, wszystko śmiga bardzo ładnie i navi i zmieniarka tylko jest jeden problem a mianowicie nie łapie żadnej stacji radiowej. Podłączyłem antenę w ten jasny wtyk bo w drugi nawet nie pasuje. Na starym radiu bardzo ładnie łapał stacje. Jakieś pomysły ??
Chciałbym dodać, że RCD 300 miało 1 wejście antenowe a MFD ma 2 więc czy trzeba też wpiąć antenę do 2 wejścia ?? jeśli tak to skąd ją wziąć ??
Chciałbym dodać, że RCD 300 miało 1 wejście antenowe a MFD ma 2 więc czy trzeba też wpiąć antenę do 2 wejścia ?? jeśli tak to skąd ją wziąć ??
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3421
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 117 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3421
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 117 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3421
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 117 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
- dudi1516
- Początkujący
- Posty: 28
- Rejestracja: pt mar 25, 2011 17:34
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Tuchola
Przyczyna okazała sie bardzo prozaiczna, podczas wkładania anteny do wtyka jakoś krzywo weszło i zgięło ten pręcik w gnieżdzie antenowym nawigacji. Po jego wyprostowaniu i ponownym wpięciu wszystko hula bardzo ładnie.
Podsumowując temat : Wszystko ładnie pasuje i bez żadnej ingerencji vagiem działa, jedynie w przypadku posiadania RCD 300 dzielonego trzeba dodatkowo zainwestować w ramkę bez przedziałki. Dziękuję za wszystkie rady i pomoc
Podsumowując temat : Wszystko ładnie pasuje i bez żadnej ingerencji vagiem działa, jedynie w przypadku posiadania RCD 300 dzielonego trzeba dodatkowo zainwestować w ramkę bez przedziałki. Dziękuję za wszystkie rady i pomoc
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3421
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 117 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
VAG-iem sprawdz moc anten i zobaczymy czy wszystko tak pieknie działa. Po drugie proste zakodowanie radia na odpowiednią ilosc głosnikło, itp ... tak Ci się tylko wydaje ze VAG tu nie ma nic do gadania, bo akurat ma. Nawet wymiana zarówki winna się odbyc z VAGiem. Kodowałes CAN GATEWAY na NAviogation, czy zostalo jak bylo - dla RADIo?

