Wesoł nasze samochody nie są z lat 60-tych. Jeśli dobra pompa to nie ma znaczenia czy wysokie, czy niskie obroty. Na zimnym jest wskazane aby chwilkę na wolnych chodził bez gazowania.wesol pisze:Generalnie ojciec zawsze mowil zeby nie zostawiac na jalowych. Wtedy nie ma takuego smarowania. Zawsze dodaje troche gazu. 2-3 tys obr to nie zbrodnia. Znikaja tez na podwyzszeniu obr nierownosci wszelakie jesli wystepuja. W tym drugim slychac troszke popychacz chyba ale nie chce mi sie tym zajac. Dodaje gazu to wypelnia go i juz nie klepie.
Odpalił, zgasł, następnie długo kręcił
- PIOTREL
- Expert
- Posty: 1055
- Rejestracja: wt cze 19, 2012 15:45
- Auto:: 2.0 173Ps BMM mod 2008
- Imię:: Piotr
- Lokalizacja: Koło
- Podziękował: 64 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
Re: Odpalił, zgasł, następnie długo kręcił
Wes
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4962
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Odpalił, zgasł, następnie długo kręcił
Ta jasne. Na jalowych producent podaje zazwyczaj min 0.8 bara to i tak jest zawsze cos kolo 1.5 bara ale to nie to samo co na podwyzszonych obtorach 3-3.5 bara.
Jakie nie wskazane? Kto tak mowil? Masters, Robert z tune up moze evolution? Moze w ksiazce serwisowej podaja ze przy 0 stopniacz czy -5 albo -10 ze nie wolno kategorycznie obroty wkrecac? Jakie masz obciazenie walu podnoszac obroty na postoju na 3000? 15%?? A jakie jest obciazenie przyspieszajac na 1800 obr na 3-4 biegu 50% . Tu nic nie mowisz tu jest okej?
Jakie nie wskazane? Kto tak mowil? Masters, Robert z tune up moze evolution? Moze w ksiazce serwisowej podaja ze przy 0 stopniacz czy -5 albo -10 ze nie wolno kategorycznie obroty wkrecac? Jakie masz obciazenie walu podnoszac obroty na postoju na 3000? 15%?? A jakie jest obciazenie przyspieszajac na 1800 obr na 3-4 biegu 50% . Tu nic nie mowisz tu jest okej?
Ostatnio zmieniony pt sty 13, 2017 08:28 przez wesol, łącznie zmieniany 1 raz.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- PIOTREL
- Expert
- Posty: 1055
- Rejestracja: wt cze 19, 2012 15:45
- Auto:: 2.0 173Ps BMM mod 2008
- Imię:: Piotr
- Lokalizacja: Koło
- Podziękował: 64 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
Re: Odpalił, zgasł, następnie długo kręcił
Wesoł sory kurna naucz się pisać po POLSKU. Tego co piszesz nie da się czytać. Wiesz co czasami szerzysz herezję. Nie wiem co myśleć.wesol pisze:Ta jasne. Na jaliwych priducent podaje zazwyczaj min 0.8 bara to i tak jest zawsze cos kolo 1.5 bara ale to nie to samo co na podwyzszonych obtorach 3-3.5 bara.
Jakie nie wsjazane? Kto tak mowil? Masters, Robert z tune up moze evolution? Moze w ksiazce serwisowej podaja ze przy 0 stopniacz czy -5 akbo -10 ze nie wolno kategorycznie obroty wkrecac? Jakie masz obciazenie walu podnoszac obroty na postoju na 3000? 15%?? A jakie jest obciazenie przyspieszajac na 1800 obr na 3-4 biegu 50% . Tu nic nie mowisz tu jest okej?
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: Odpalił, zgasł, następnie długo kręcił
Lubię to 
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4962
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Odpalił, zgasł, następnie długo kręcił
A co dodanie gazu na postoju nawet na 3000 ma zabic silnik? Juz mamy launcza w naszych tutkach do 3 patykow na postoju gdzie starsze nie mialy. Zrozum ze na 3000 obr moze byc raz dawka paliwa 50 mg a moze byc tez i 20 mg bo to zalezne jest od obciazenia. Nie plec wlasnie tych herezji z neta powielanych. Codziennie jezdzilem sharanem do pracy puki bylo sucho bez sniegu a mam dokladnie 7.5 km o dawalem ostro w palnik. 3 km przez miasto i 4 przez ekspresowke od strony Swinoujscia w strone Szczecina ten kawalek i tam zazwyczaj jak jest zawalidroga to tylko 200km/h jak jest czysto to 220 dobijam. Mam filmiki gdzies to ci udowodnie. Wypbraz sobie ze turbo jest okej nic nie wybucha. Panewki wszystko rewelacja.
To jakas paranoja powstsla. Ludzie nie przekraczaja 2000 obr jak silnik nie osiagnie 90 stopni itp sprawy. Ludzie miejcie litosc. 3 minuty pracy silnika i masz olej juz cieplutki.
Wez cos Jacek powiedz w tej kwestji bo to naprawde jest juz smieszne te paranoje ludzkie. Wolno czy nie wolno po odpaleniu troszke potrzymac na gazie? Mozna jechac minite dwie od odpalenia autem z biegami 2 i 3 na obrotach 2-3 tys?
To jakas paranoja powstsla. Ludzie nie przekraczaja 2000 obr jak silnik nie osiagnie 90 stopni itp sprawy. Ludzie miejcie litosc. 3 minuty pracy silnika i masz olej juz cieplutki.
Wez cos Jacek powiedz w tej kwestji bo to naprawde jest juz smieszne te paranoje ludzkie. Wolno czy nie wolno po odpaleniu troszke potrzymac na gazie? Mozna jechac minite dwie od odpalenia autem z biegami 2 i 3 na obrotach 2-3 tys?
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
- PIOTREL
- Expert
- Posty: 1055
- Rejestracja: wt cze 19, 2012 15:45
- Auto:: 2.0 173Ps BMM mod 2008
- Imię:: Piotr
- Lokalizacja: Koło
- Podziękował: 64 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
Re: Odpalił, zgasł, następnie długo kręcił
Kolego nie chodzi o to, że nie możesz dać gazu. Pewnie, że możesz ale nie na zupełnie zimnym silniku. Powinien chwilę pochodzić. A co do herezji to miałem na myśli to co napisałeś że samochód nie powinien chodzić na wolnych obrotach.wesol pisze:A co dodanie gazu na postoju nawet na 3000 ma zabic silnik? Juz mamy launcza w naszych tutkach do 3 patykow na postoju gdzie starsze nie mialy. Zrozum ze na 3000 obr moze byc raz dawka paliwa 50 mg a moze byc tez i 20 mg bo to zalezne jest od obciazenia. Nie plec wlasnie tych herezji z neta powielanych. Codziennie jezdzilem sharanem do pracy puki bylo sucho bez sniegu a mam dokladnie 7.5 km o dawalem ostro w palnik. 3 km przez miasto i 4 przez ekspresowke od strony Swinoujscia w strone Szczecina ten kawalek i tam zazwyczaj jak jest zawalidroga to tylko 200km/h jak jest czysto to 220 dobijam. Mam filmiki gdzies to ci udowodnie. Wypbraz sobie ze turbo jest okej nic nie wybucha. Panewki wszystko rewelacja.
To jakas paranoja powstsla. Ludzie nie przekraczaja 2000 obr jak silnik nie osiagnie 90 stopni itp sprawy. Ludzie miejcie litosc. 3 minuty pracy silnika i masz olej juz cieplutki.
Wez cos Jacek powiedz w tej kwestji bo to naprawde jest juz smieszne te paranoje ludzkie. Wolno czy nie wolno po odpaleniu troszke potrzymac na gazie? Mozna jechac minite dwie od odpalenia autem z biegami 2 i 3 na obrotach 2-3 tys?
- kkstargard
- Przeglądacz
- Posty: 125
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 10:31
- Auto:: 1T1, 1.9tdi+, 2003
- Imię:: Konrad
- Lokalizacja: Stargard
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Odpalił, zgasł, następnie długo kręcił
Pytanie Panowie ... Zdecydowałem się na wymianę filtra paliwa ... Tutaj dwa pytania :
1. Czy jest jakaś specjalna procedura wymiana tego filtra?
2. Czy po wymianie, w jakis specjalny sposób oczyścić "puszkę" filtra na wypadek wody ?
1. Czy jest jakaś specjalna procedura wymiana tego filtra?
2. Czy po wymianie, w jakis specjalny sposób oczyścić "puszkę" filtra na wypadek wody ?
- PIOTREL
- Expert
- Posty: 1055
- Rejestracja: wt cze 19, 2012 15:45
- Auto:: 2.0 173Ps BMM mod 2008
- Imię:: Piotr
- Lokalizacja: Koło
- Podziękował: 64 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
Re: Odpalił, zgasł, następnie długo kręcił
Nie ma nic szczególnego w wymianie filtra.
Przed odkręceniem pokrywy dobrze ją wyczyść aby nie wpadł jakiś bród do środka. Po wciągnięciu starego jak będzie jakiś syf możesz delikatnie go wytrzeć wewnątrz. Po włożeniu filtra zalej całość ON aby miał łatwiej odpalić i aby nie zgasł. Łatwiej pociągnie paliwo. Pamiętaj o nowym oringu. Przed włożeniem delikatnie go przetrzyj ropką aby łatwiej wszedł.
Przed odkręceniem pokrywy dobrze ją wyczyść aby nie wpadł jakiś bród do środka. Po wciągnięciu starego jak będzie jakiś syf możesz delikatnie go wytrzeć wewnątrz. Po włożeniu filtra zalej całość ON aby miał łatwiej odpalić i aby nie zgasł. Łatwiej pociągnie paliwo. Pamiętaj o nowym oringu. Przed włożeniem delikatnie go przetrzyj ropką aby łatwiej wszedł.
- rzutnik
- Specjalista
- Posty: 713
- Rejestracja: wt lut 11, 2014 00:23
- Auto:: Touran 1,6TDI 2012 manual
- Imię:: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 133 razy
Re: Odpalił, zgasł, następnie długo kręcił
Po wyciągnięciu filtra najlepiej wybierz całe paliwo z obudowy filtra i dobrze wyczyść środek aby usunąć ewentualne zanieczyszczenia które zebrały się w obudowie np. drobne opiłki. Po wsadzeniu nowego filtra koniecznie zalej go paliwem.
Był Touran 1T2 był 2 Touran 1T3
- kkstargard
- Przeglądacz
- Posty: 125
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 10:31
- Auto:: 1T1, 1.9tdi+, 2003
- Imię:: Konrad
- Lokalizacja: Stargard
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Odpalił, zgasł, następnie długo kręcił
Czymś specjalnym środek oczyścić ?rzutnik pisze:Po wyciągnięciu filtra najlepiej wybierz całe paliwo z obudowy filtra i dobrze wyczyść środek aby usunąć ewentualne zanieczyszczenia które zebrały się w obudowie np. drobne opiłki. Po wsadzeniu nowego filtra koniecznie zalej go paliwem.
-
ciaplo1
- Przeglądacz
- Posty: 72
- Rejestracja: ndz sie 23, 2015 18:16
- Auto:: BMM 07.
- Imię:: Przemek
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 17 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Odpalił, zgasł, następnie długo kręcił
Nie musisz zalewać filtra paliwem, włączysz zapłon ze trzy razy i sam się wypełni paliwem.
- kkstargard
- Przeglądacz
- Posty: 125
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 10:31
- Auto:: 1T1, 1.9tdi+, 2003
- Imię:: Konrad
- Lokalizacja: Stargard
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Odpalił, zgasł, następnie długo kręcił
Dziś znow go rano kręciłem ... z tym, ze za drugim razem wyświetliła sie informacja "oil pressure engine stop" 
- kkstargard
- Przeglądacz
- Posty: 125
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 10:31
- Auto:: 1T1, 1.9tdi+, 2003
- Imię:: Konrad
- Lokalizacja: Stargard
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Odpalił, zgasł, następnie długo kręcił
W sumie to niewiele mi to mogło pomóc ... U mnie jest inaczej niż u nich ...7szymon7 pisze:poczytaj tutaj
https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f= ... df5dc89eed
-- Śr sty 18, 2017 14:33 --
Jeszcze jedno pytanie, czy na właściwym przewodzie jest zamontowany zaworek zwrotny :

-
brzydaq
- Początkujący
- Posty: 11
- Rejestracja: sob paź 15, 2016 21:31
- Auto:: 1T1, AVQ, 2004
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Mała Polska
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Odpalił, zgasł, następnie długo kręcił
Witaj,
Zaworek zwrotny to nie naprawa - jeśli chcesz szukać przyczyny ewentualnie cofającego się paliwa to ja proponuję wykonać test tandem pompy.
Pozdrawiam.
Zaworek zwrotny to nie naprawa - jeśli chcesz szukać przyczyny ewentualnie cofającego się paliwa to ja proponuję wykonać test tandem pompy.
Pozdrawiam.