Pompa ABS z Hill Hold

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.
Awatar użytkownika
hagio
Expert
Posty: 1220
Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
Imię:: BARTOSZ
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 276 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy
Kontakt:

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: hagio »

Kurde coś robię nie tak. ...
Ostatnio zmieniony pn kwie 18, 2016 18:46 przez hagio, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: yox »

... przeciez nastepna wartosc to 043/056 czyli od 43 do 56 wiec po co cisniesz powyzej 110 ?
Awatar użytkownika
hagio
Expert
Posty: 1220
Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
Imię:: BARTOSZ
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 276 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy
Kontakt:

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: hagio »

yox pisze:... przeciez nastepna wartosc to 043/056 czyli od 43 do 56 wiec po co cisniesz powyzej 110 ?
Zasugerowałem się wartościami 116/129.
Kanał 025 przeszło pomyślnie, czekam aż silnik się schłodzi, a tym czasem opróżnię 4xpack za zdrowie

:piwo: YOXa :piwo:
Dużo mi pomógł :bry:
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: yox »

THX zrob w miedzyczasie to co napisalem na PW :D :piwo:
Awatar użytkownika
hagio
Expert
Posty: 1220
Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
Imię:: BARTOSZ
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 276 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy
Kontakt:

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: hagio »

jeżu pisze:Będzie dostępny z tego co kiedyś komuś robiłem to juz w L da się zmieniać..Natomiast w E juz się nie dało...
Tylko najpierw zaloguj się do sterownika dopiero adaptacja....
No i lipa u mnie w maglu Part No: 1K1 909 144 H
Brak dostępu do kanału 003. DSR
Bez znaczenia czy się zaloguję czy też nie.
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: yox »

Ale po co kombinujesz ? NIE uaktywnisz DSR w maglu 2 GEN z pompą MK60 EC1, nawet gdy bedziesz mial dostepny kanal 003:

Channel 003: Driver Steering Recommendation (DSR)
Possible Settings:

Pkt 1. Driver Steering Recommendation (DSR) active (only ESP MK60 & MK60-AT)
Pkt 2. Driver Steering Recommendation (DSR) inactive (only ASR MK70)
Pkt 3. Driver Steering Recommendation (DSR) active (only ESP MK60EC1 & MK60 AWD/4X4)

Tak wyglada kanal 003, po wymianie MK60---->MK60 EC1, zaleca sie w dlugim kodowaniu pompy zaznaczyc Byte 15 Bit 5 "DSR inactive" oraz w w adaptacjach magla kanal 003 Pkt 2. aby nie bylo bledu komunikacju, ale nawet gdy zaznzczysz Pkt 1 rowniez bledu nie ma, jesli jednak zaznaczysz Pkt 3 otrzymasz blad.

W Twoim przypadku chociaz nie masz doatepu do kanalu 003, domyslnie jest zaznaczony Pkt 1, poniewaz miales MK60, dlatego bledu nie ma.

Reasumujac, dobra wiadomosc jest taka, ze mozna wymienic pompe na MK60 EC1, bez wymiany magla, pod warunkiem, ze masz magiel 2 GEN (moze byc starszy niz L), nawet gdy kanal 003 jest niedostepny

Jesli jednak chcesz miec koniecznie DSR to MUSI byc magiel 3 GEN i aktywowany PKt 3 oraz zmiana w ABS Byte 15 Bit 5

Prosciej sie nie da... :P :piwo:
Awatar użytkownika
cirek
Zaawansowany
Posty: 490
Rejestracja: ndz cze 03, 2018 00:24
Auto:: Touran 1T3 CFHC 2014 CUP
Imię:: Wojtek
Lokalizacja: DPL
Podziękował: 26 razy
Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: cirek »

Cześć,

Bardzo ciekawy temat. A już myślałem że w Touranie nie było funkcji Hill Hold. A tu ci niespodzianka. Super.
Przebrnąłem przez cały temat, niestety nie mam konta na forum golfa, może założę ale nie w tym rzecz. Jak kupowałem auto, sprzedający powiedział że malownica była zmieniana, nie mówił dlaczego. Jest wyłożona sprawna i tyle. I tu mam pytanie. Co mogę zrobić i czy dużo muszę przerabiać żeby mieć HH? Poniżej moje ABS, wspomaganie i asystent parkowania/kierowcy? Ja nie mam asystenta parkowania w aucie. Czyżbym miał nowsza, lepsza malownice?

Kod: Zaznacz cały

Adres 03: ABS/hamulce        Plik etykiet: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
   Oznaczenie elementu SW: 1K0 907 379 AC    HW: 1K0 907 379 AC
   Komponent: ESP FRONT MK60      0101  
   Weryfikacja: 00H11001    
   Kodowanie: 0023238
   
Adres 10: Asyst.park./kierow. (J446)       Plik etykiet: 1K0-919-475.clb
   Oznaczenie elementu SW: 1K0 919 475 F    HW: 1K0 919 475 F
   Komponent: PARKHILFE     005 1506  
   Weryfikacja: 00005000    Numer seryjny: 0 263 004 300 
   Kodowanie: 110001
   
Adres 44: Wsp.kierownicy        Plik etykiet: 1K0-909-14x-GEN3.clb
   Oznaczenie elementu: 1K0 909 144 C
   Komponent: EPS_ZFLS Kl. 70     2301  
   Weryfikacja: 00H15000    
 
Ostatnio zmieniony pt wrz 21, 2018 19:46 przez cirek, łącznie zmieniany 1 raz.
1T3 CFHC
Awatar użytkownika
hagio
Expert
Posty: 1220
Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
Imię:: BARTOSZ
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 276 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy
Kontakt:

Re: Pompa ABS z Hill Hold

Post autor: hagio »

cirek pisze:Co mogę zrobić i czy dużo muszę przerabiać żeby mieć HH? Poniżej moje ABS, wspomaganie i asystent parkowania/kierowcy
Jest już temat.
viewtopic.php?f=16&t=11805
ODPOWIEDZ