
Generalnie to ASO,jako że jesteśmy ich klientami od prawie 20lat stało murem za nami w walce z importerem. Nagrali filmy,zrobili zdjęcia,próbowali różnych napraw,ustawień,zamian-cuda wianki.. Auto ostatecznie trafiło do TMP(toyota motor poland w wa-wie) tam przyleciał projektant płyty podłogowej auta z Japonii i niby weryfikował skąd takie ściąganie..Ostatecznie wymienili z przodu amory i niby bylo dobrze.Jak auto wróciło do dealera odbiór odbył się z rzeczoznawcą wybranym przez dealera(mogliśmy my też wybrać),który stwierdził,że ściaga dalej.3 godziny później tel od dealera,że TMP dzwoniła i pytała o odbiór.Godzinę później dzwoniło do nas TMP,ze auto zostanie wymienione i mamy sobie wybrać. Do tego oczywiście wszystkie akcesoria,które mieliśmy(dywaniki,hak,pakiety,alarm). Dodatkowo w ramach rekompensaty,za brak auta przez 4miesiące(oczywiście auto zastępcze przez cały ten okres mieliśmy) pomimo wyboru droższej o 11tyś wersji nic nie doplacaliśmy..

O pomoc napisałem tylko do "Auto świat",ale z tego co wiem to już dział usunięty,bo wspólnika taka sama jak mieliśmy też zaczęła sciągać i taka dostał odpowiedź.
Powodzenia w walkach i jak oddasz auto do naprawy to NIE ODBIERAJ dopóki nie będzie naprawiony..Jak mowią,ze do odbioru i naprawiony,bierzesz pana co przyjmuje i jedziecie,i próbujecie...Dalej ściaga,chociażby minimalnie,to nie odbierasz...