wesol pisze:Generalnie ojciec zawsze mowil zeby nie zostawiac na jalowych. Wtedy nie ma takuego smarowania. Zawsze dodaje troche gazu. 2-3 tys obr to nie zbrodnia. Znikaja tez na podwyzszeniu obr nierownosci wszelakie jesli wystepuja. W tym drugim slychac troszke popychacz chyba ale nie chce mi sie tym zajac. Dodaje gazu to wypelnia go i juz nie klepie.
Wesoł nasze samochody nie są z lat 60-tych. Jeśli dobra pompa to nie ma znaczenia czy wysokie, czy niskie obroty. Na zimnym jest wskazane aby chwilkę na wolnych chodził bez gazowania.
Ta jasne. Na jalowych producent podaje zazwyczaj min 0.8 bara to i tak jest zawsze cos kolo 1.5 bara ale to nie to samo co na podwyzszonych obtorach 3-3.5 bara.
Jakie nie wskazane? Kto tak mowil? Masters, Robert z tune up moze evolution? Moze w ksiazce serwisowej podaja ze przy 0 stopniacz czy -5 albo -10 ze nie wolno kategorycznie obroty wkrecac? Jakie masz obciazenie walu podnoszac obroty na postoju na 3000? 15%?? A jakie jest obciazenie przyspieszajac na 1800 obr na 3-4 biegu 50% . Tu nic nie mowisz tu jest okej?
Ostatnio zmieniony pt sty 13, 2017 08:28 przez wesol, łącznie zmieniany 1 raz.
wesol pisze:Ta jasne. Na jaliwych priducent podaje zazwyczaj min 0.8 bara to i tak jest zawsze cos kolo 1.5 bara ale to nie to samo co na podwyzszonych obtorach 3-3.5 bara.
Jakie nie wsjazane? Kto tak mowil? Masters, Robert z tune up moze evolution? Moze w ksiazce serwisowej podaja ze przy 0 stopniacz czy -5 akbo -10 ze nie wolno kategorycznie obroty wkrecac? Jakie masz obciazenie walu podnoszac obroty na postoju na 3000? 15%?? A jakie jest obciazenie przyspieszajac na 1800 obr na 3-4 biegu 50% . Tu nic nie mowisz tu jest okej?
Wesoł sory kurna naucz się pisać po POLSKU. Tego co piszesz nie da się czytać. Wiesz co czasami szerzysz herezję. Nie wiem co myśleć.
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
A co dodanie gazu na postoju nawet na 3000 ma zabic silnik? Juz mamy launcza w naszych tutkach do 3 patykow na postoju gdzie starsze nie mialy. Zrozum ze na 3000 obr moze byc raz dawka paliwa 50 mg a moze byc tez i 20 mg bo to zalezne jest od obciazenia. Nie plec wlasnie tych herezji z neta powielanych. Codziennie jezdzilem sharanem do pracy puki bylo sucho bez sniegu a mam dokladnie 7.5 km o dawalem ostro w palnik. 3 km przez miasto i 4 przez ekspresowke od strony Swinoujscia w strone Szczecina ten kawalek i tam zazwyczaj jak jest zawalidroga to tylko 200km/h jak jest czysto to 220 dobijam. Mam filmiki gdzies to ci udowodnie. Wypbraz sobie ze turbo jest okej nic nie wybucha. Panewki wszystko rewelacja.
To jakas paranoja powstsla. Ludzie nie przekraczaja 2000 obr jak silnik nie osiagnie 90 stopni itp sprawy. Ludzie miejcie litosc. 3 minuty pracy silnika i masz olej juz cieplutki.
Wez cos Jacek powiedz w tej kwestji bo to naprawde jest juz smieszne te paranoje ludzkie. Wolno czy nie wolno po odpaleniu troszke potrzymac na gazie? Mozna jechac minite dwie od odpalenia autem z biegami 2 i 3 na obrotach 2-3 tys?
wesol pisze:A co dodanie gazu na postoju nawet na 3000 ma zabic silnik? Juz mamy launcza w naszych tutkach do 3 patykow na postoju gdzie starsze nie mialy. Zrozum ze na 3000 obr moze byc raz dawka paliwa 50 mg a moze byc tez i 20 mg bo to zalezne jest od obciazenia. Nie plec wlasnie tych herezji z neta powielanych. Codziennie jezdzilem sharanem do pracy puki bylo sucho bez sniegu a mam dokladnie 7.5 km o dawalem ostro w palnik. 3 km przez miasto i 4 przez ekspresowke od strony Swinoujscia w strone Szczecina ten kawalek i tam zazwyczaj jak jest zawalidroga to tylko 200km/h jak jest czysto to 220 dobijam. Mam filmiki gdzies to ci udowodnie. Wypbraz sobie ze turbo jest okej nic nie wybucha. Panewki wszystko rewelacja.
To jakas paranoja powstsla. Ludzie nie przekraczaja 2000 obr jak silnik nie osiagnie 90 stopni itp sprawy. Ludzie miejcie litosc. 3 minuty pracy silnika i masz olej juz cieplutki.
Wez cos Jacek powiedz w tej kwestji bo to naprawde jest juz smieszne te paranoje ludzkie. Wolno czy nie wolno po odpaleniu troszke potrzymac na gazie? Mozna jechac minite dwie od odpalenia autem z biegami 2 i 3 na obrotach 2-3 tys?
Kolego nie chodzi o to, że nie możesz dać gazu. Pewnie, że możesz ale nie na zupełnie zimnym silniku. Powinien chwilę pochodzić. A co do herezji to miałem na myśli to co napisałeś że samochód nie powinien chodzić na wolnych obrotach.
Pytanie Panowie ... Zdecydowałem się na wymianę filtra paliwa ... Tutaj dwa pytania :
1. Czy jest jakaś specjalna procedura wymiana tego filtra?
2. Czy po wymianie, w jakis specjalny sposób oczyścić "puszkę" filtra na wypadek wody ?
Nie ma nic szczególnego w wymianie filtra.
Przed odkręceniem pokrywy dobrze ją wyczyść aby nie wpadł jakiś bród do środka. Po wciągnięciu starego jak będzie jakiś syf możesz delikatnie go wytrzeć wewnątrz. Po włożeniu filtra zalej całość ON aby miał łatwiej odpalić i aby nie zgasł. Łatwiej pociągnie paliwo. Pamiętaj o nowym oringu. Przed włożeniem delikatnie go przetrzyj ropką aby łatwiej wszedł.
Po wyciągnięciu filtra najlepiej wybierz całe paliwo z obudowy filtra i dobrze wyczyść środek aby usunąć ewentualne zanieczyszczenia które zebrały się w obudowie np. drobne opiłki. Po wsadzeniu nowego filtra koniecznie zalej go paliwem.
rzutnik pisze:Po wyciągnięciu filtra najlepiej wybierz całe paliwo z obudowy filtra i dobrze wyczyść środek aby usunąć ewentualne zanieczyszczenia które zebrały się w obudowie np. drobne opiłki. Po wsadzeniu nowego filtra koniecznie zalej go paliwem.