Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.
Muti
Władca postów
Posty: 5031 Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy
Post
autor: Muti » pt gru 02, 2011 02:19
Tylko na początku delikatnie z hamowaniem,zebys nie przegrzał!! Jakies 300-500km z rozsądkiem
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415 Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy
Post
autor: Cesarz » śr gru 07, 2011 19:38
a wygladają tak... niestety nie zdazyłem przed załorzeniem kół
Załączniki
ATE Power Disc
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
rock4
Specjalista
Posty: 819 Rejestracja: ndz lut 27, 2011 22:19
Auto:: Touran 1,9 AVQ 2003
Imię:: Marek
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 20 razy
Kontakt:
Post
autor: rock4 » śr gru 07, 2011 19:41
@marynarz75: sprawdź klocki bo ci tarcze rysują
a tak serio to ciekawie to wygląda. jaka jest głębokość tego rowka?
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415 Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy
Post
autor: Cesarz » śr gru 07, 2011 19:44
a tak serio i dokładnie to: nie mierzyłem, ale mysle ze jak znikna to tarcze beda do wymiany
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
jeżu
Władca postów
Posty: 5610 Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 677 razy
Post
autor: jeżu » czw gru 08, 2011 00:22
marynarz75 pisze: Też myślę ze jak znikną to tarcze będą do wymiany
Tak na "oko"
ze 2mm? Czyli tarcze "z czujnikiem" zużycia.
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415 Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy
Post
autor: Cesarz » czw gru 08, 2011 14:02
jeżu pisze: marynarz75 pisze: Też myślę ze jak znikną to tarcze będą do wymiany
Tak na "oko"
ze 2mm? Czyli tarcze "z czujnikiem" zużycia.
No coś w tym stylu, choć mysle ze to będzie cos z 3 mm....
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
Ciapek
Expert
Posty: 1887 Rejestracja: wt kwie 05, 2011 23:19
Auto:: 2.0 DSG BKD '05
Imię:: B
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 45 razy
Otrzymał podziękowań: 64 razy
Post
autor: Ciapek » sob gru 10, 2011 01:05
Muti pisze: Tylko na początku delikatnie z hamowaniem,zebys nie przegrzał!! Jakies 300-500km z rozsądkiem
z tym zdania są podzielone
Niektórzy mówią, że właśnie parę razy trzeba mocną depnąć żeby się równo ścierały.
A tak wogóle to jeżdżę już ponad tydzień i jest ok. Nie czuję jakiejś wielkiej różnicy
Pozdrawiam!
jeżu
Władca postów
Posty: 5610 Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 677 razy
Post
autor: jeżu » sob gru 10, 2011 08:15
Ciapek pisze: Niektórzy mówią, że właśnie parę razy trzeba mocną depnąć żeby się równo ścierały.
Kto Ci tak "doradził"? We wszelakich poradnikach eksploatacyjnych znalazłem dokładnie takie zalecenia jak napisał Muti... Także Twój wybór....
Ciapek
Expert
Posty: 1887 Rejestracja: wt kwie 05, 2011 23:19
Auto:: 2.0 DSG BKD '05
Imię:: B
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 45 razy
Otrzymał podziękowań: 64 razy
Post
autor: Ciapek » sob gru 10, 2011 15:08
to ja jeżdżę w trybie mieszanym w takim razie
Zresztą tak czy owak jeżdżę z rozsądkiem a w awaryjnych sytuacjach mam komuś w tyłek wjechać? No wiadomo, że jak trzeba depnąć to trzeba.
Pozdrawiam!
Dodi
Władca postów
Posty: 3653 Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy
Post
autor: Dodi » sob gru 10, 2011 22:46
jeżu pisze: Ciapek napisał/a:
Niektórzy mówią, że właśnie parę razy trzeba mocną depnąć żeby się równo ścierały.
Kto Ci tak "doradził"? We wszelakich poradnikach eksploatacyjnych znalazłem dokładnie takie zalecenia jak napisał Muti... Także Twój wybór....
kiedyś dawno temu zmieniłem tarcze w Vectrze i trafiła mi sie trasa akurat po zmianie... zrobiłem odrazu 1000 km w tym jedno hamowanie ze 170 km/h praktycznie do zera( aż iskry szły - awaryjne hamowanie) ale stanął szybko
potem tarcze były już pieknie dotarte i chodziły długi i szczesliwie bez problemu...
KriSSo
Specjalista
Posty: 706 Rejestracja: pt paź 14, 2011 23:42
Auto:: Golf MK7.5 variant
Imię:: Kris
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 26 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:
Post
autor: KriSSo » ndz sty 01, 2012 23:47
Koledzy, czyli 2.0 TDI 140 ma tarcze 288 mm. Czy 2.0 TDI CR 170 KM ma też 288? czy 312? To dość ważna różnica przy zakupie felg na zimę. Na 288 wchodzi 15-tka, na 312 na pewno nie.
Ciapek
Expert
Posty: 1887 Rejestracja: wt kwie 05, 2011 23:19
Auto:: 2.0 DSG BKD '05
Imię:: B
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 45 razy
Otrzymał podziękowań: 64 razy
Post
autor: Ciapek » sob sty 07, 2012 16:24
KriSSo wejdź na katalog ATE i sprawdź.
Ja wg. tego dobierałem, a potwierdzałem z ekipą z forum.
Udało się
Pozdrawiam!
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415 Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy
Post
autor: Cesarz » sob sty 07, 2012 16:43
Wydaje mi sie ze mozna spodkac obie wersje. Zalezy od kodu PR. Ale nie pytajcie mnie co to jest
Ja mam u siebie nr PR 1KE (przód) i 1KF (tył)
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
jeżu
Władca postów
Posty: 5610 Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 677 razy
Post
autor: jeżu » sob sty 07, 2012 22:25
KriSSo pisze: Koledzy, czyli 2.0 TDI 140 ma tarcze 288 mm. Czy 2.0 TDI CR 170 KM ma też 288? czy 312? To dość ważna różnica przy zakupie felg na zimę. Na 288 wchodzi 15-tka, na 312 na pewno nie.
Jak coś rzuć nadwoziem to Ci sprawdzę konkretnie.
anko1973
Zaawansowany
Posty: 383 Rejestracja: pt lip 01, 2011 14:37
Auto:: 2,0 TDI BKD, DSG, 2005
Imię:: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Post
autor: anko1973 » czw sty 12, 2012 12:38
koledzy takie pytanie; regeneruje turbo i tak przy okazji gadki z mechnikiem o klockach czy juz wymieniać (maja ok 5 mm z przodu) rzucił "o widze ma Pan klocki z czujnikiem zużycia" - jak to sprawdzić? to był standrad w HL?