Czy taka różnica może powodować takie objawy jeżeli tak to dlaczego nieraz jest dobrze, a nieraz się potrząsa jakby mu zimno było
Pompowtryski
- dzwonek17
- Użytkownik
- Posty: 180
- Rejestracja: wt cze 26, 2012 21:38
- Auto:: 2.0 BMT COMFO CFHC 2012
- Imię:: Grzegorz
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Pompowtryski
Może jakieś inne uwagi bo to chyba jednak najdroższe rozwiązanie problemu a pompki mieszczą się w normie producenta.
Czy taka różnica może powodować takie objawy jeżeli tak to dlaczego nieraz jest dobrze, a nieraz się potrząsa jakby mu zimno było
Czy taka różnica może powodować takie objawy jeżeli tak to dlaczego nieraz jest dobrze, a nieraz się potrząsa jakby mu zimno było
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: Pompowtryski
Weź pod uwagę, że sprawdzałeś na biegu jałowym. Innych uwag nie ma, według podanych przez Ciebie danych.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- niko02
- Władca postów
- Posty: 4501
- Rejestracja: sob lip 16, 2011 15:00
- Auto:: BKD 2004r. 207KM 470Nm
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Szadek/Łódź/Warszawa
- Podziękował: 384 razy
- Otrzymał podziękowań: 325 razy
Re: Pompowtryski
Mój teżmarynarz75 pisze:Jak to dobrze że mój jest w tej drugiej połowie, nie kopcącej...![]()
-
Blackleon
- Początkujący
- Posty: 41
- Rejestracja: pt cze 28, 2013 09:21
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: spod W-wy
Re: Pompowtryski
Dobra, jeszcze raz: mysle, ze kazdy inaczej to interpretuje, stad problemy. Moze za bardzo wyolbrzymiam owa "czarna i biala chmure". Podczas dynamicznego przyspieszania jest zauwazalny w lusterku ciemny dym. Nie jest tak, ze nic nie widac poza dymem, po prostu jest to zauwazalne bardziej niz kiedys i tyle.
Moim zdaniem nie ma diesla, ktory by nie kopcil przy max wcisnietym pedale gazu, ale widze atak na swoja osobe, wiec nie bede sie wymadrzal.
Zadnych bledow nie ma w sterowniku, ani od wtryskow, ani zadnych innych. Sprawdzalismy korekcje na biegu jalowym + dynamicznie podczas jazdy, pod obciazeniem. Gosc kilkanascie lat pracowal w ASO VW, teraz ma swoj warsztat, wiec zakladam, ze cos tam wie.
Dzis wyjmuje wtryski i wioze do sprawdzenia. Ktos moze mi polecic dobry zakład w Warszawie?
Moim zdaniem nie ma diesla, ktory by nie kopcil przy max wcisnietym pedale gazu, ale widze atak na swoja osobe, wiec nie bede sie wymadrzal.
Zadnych bledow nie ma w sterowniku, ani od wtryskow, ani zadnych innych. Sprawdzalismy korekcje na biegu jalowym + dynamicznie podczas jazdy, pod obciazeniem. Gosc kilkanascie lat pracowal w ASO VW, teraz ma swoj warsztat, wiec zakladam, ze cos tam wie.
Dzis wyjmuje wtryski i wioze do sprawdzenia. Ktos moze mi polecic dobry zakład w Warszawie?
- Cesarz
- Władca postów
- Posty: 4415
- Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
- Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 629 razy
- Otrzymał podziękowań: 223 razy
Re: Pompowtryski
Nie jest to żaden atak na Twoja osobę, tylko wymiana opinii i subiektywnych doświadczeń. A nie kopca diesle z DPFBlackleon pisze:Moim zdaniem nie ma diesla, ktory by nie kopcil przy max wcisnietym pedale gazu, ale widze atak na swoja osobe, wiec nie bede sie wymadrzal.
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
- dzwonek17
- Użytkownik
- Posty: 180
- Rejestracja: wt cze 26, 2012 21:38
- Auto:: 2.0 BMT COMFO CFHC 2012
- Imię:: Grzegorz
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Pompowtryski
Może ktoś jeszcze coś podpowie?dzwonek17 pisze:Może jakieś inne uwagi bo to chyba jednak najdroższe rozwiązanie problemu a pompki mieszczą się w normie producenta.
Czy taka różnica może powodować takie objawy jeżeli tak to dlaczego nieraz jest dobrze, a nieraz się potrząsa jakby mu zimno było
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: Pompowtryski
Online się nie da 
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- A-R-T-U-R
- Przeglądacz
- Posty: 130
- Rejestracja: sob lut 15, 2014 21:22
- Auto:: GOLF VI, 1.4 TSi, CAXA
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 23 razy
Re: Pompowtryski
przy poprzednim aucie tez miałem gościa który pracował w ASO Citroena i przy wymianie uszczelki pod głowicą nie wymienił uszczelniaczy zaworów bo w ASO nie wymieniali nigdy....dalej można się domyślać co się działo z olejemBlackleon pisze:Gosc kilkanascie lat pracowal w ASO VW, teraz ma swoj warsztat, wiec zakladam, ze cos tam wie.
Dzis wyjmuje wtryski i wioze do sprawdzenia. Ktos moze mi polecic dobry zakład w Warszawie?
skoro masz szukać w Wawie jakiegoś zakładu to masz zaledwie 80 km do Łowicza po autostradzie a przynajmniej kolega zdiagnozuje Tobie auto jak należy...
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: Pompowtryski
Wielu Warszawiaków skorzystało i korzysta więc myślę, że może warto 
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
-
Blackleon
- Początkujący
- Posty: 41
- Rejestracja: pt cze 28, 2013 09:21
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: spod W-wy
Re: Pompowtryski
...no i chyba racjaA-R-T-U-R pisze:przy poprzednim aucie tez miałem gościa który pracował w ASO Citroena i przy wymianie uszczelki pod głowicą nie wymienił uszczelniaczy zaworów bo w ASO nie wymieniali nigdy....dalej można się domyślać co się działo z olejemBlackleon pisze:Gosc kilkanascie lat pracowal w ASO VW, teraz ma swoj warsztat, wiec zakladam, ze cos tam wie.
Dzis wyjmuje wtryski i wioze do sprawdzenia. Ktos moze mi polecic dobry zakład w Warszawie?![]()
skoro masz szukać w Wawie jakiegoś zakładu to masz zaledwie 80 km do Łowicza po autostradzie a przynajmniej kolega zdiagnozuje Tobie auto jak należy...
Wtryskiwacze sprawdzone. Stan BDB, nie kwalifikowaly sie do regeneracji, a jedynie do niewielkiej regulacji i czyszczenia. Przy okazji wyczyscilem przepustnice i EGR. Niestety usterka pozostała, nic sie nie zmienilo. Ma ktos jakis inny pomysł co to moze byc
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: Pompowtryski
Cóż ja mogę powiedzieć. Przyprowadz zobaczymy co z nim nie tak.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
-
yoyo2
- Posty: 1
- Rejestracja: śr lut 17, 2016 13:48
- Auto:: VW Passat 1.9 TDI
- Imię:: Karol
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Pompowtryski
Wygląda jakby były wytarte gniazda pompowtrysków.gawon99 pisze:Forumowicze pojawił się kolejny problem i nie wiem czy nie związany jest feralnym pompowtryskiem. A mianowicie są problemy z odpalaniem. Musze mu dodać trochę gazu i dopiero łapie bo tak to się dusi i nie chce załapać. Dopiero to dzisiaj się pojawiło. Co o tym myślicie z góry dziękuje
-
trucha0
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: śr paź 28, 2015 14:47
- Auto:: Touran Cross BMM 2008r.
- Imię:: tomasz
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: Pompowtryski
Proszę o podpowiedz czy coś robić na tą chwilę z pompkami,samochód pali dobrze,nie trzęsie,spalanie w normie tylko te BIPy,w listopadzie byłem u Jacka na wymianie turba,dpf out,egr off,chip on z seryjnego 135KM 310Nm zrobione 160KM i 340Nm DSG na pokładzie tylko wtedy jakoś nie wpadłem na to żeby przejrzeć wiązkę i oringi teraz rozmawiałem wstępnie z Jackiem że może kończą się cewki na pompkach,ogólnie wybieram się za jakiś czas do niego ale czy nie rozejrzeć się za wtryskami tylko skąd wziąć pewne czy regenerować czego Jacek nie poleca...niby na minusie to mogą być problemy z dostawą paliwa...ale to temat rozległy jakieś sugestie nie to żebym chciał je wymienić na już ale te Bipy dają mi do myślenia...silnik BMM przelot 257kkm
Przed czyszczeniem Liqui Moly
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
17:15:06 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
17:15:06 Group 004: Unit Injector
861 /min Engine Speed (G28)
0.3 °BTDC Injection Start (specified)
7.7°KW Injection Duration (specified)
-2.5°KW Torsion Value
17:15:06 Group 007: Temperatures
30.6°C Fuel Temperature (G81)
16.2°C Intake Air Temperature (G72)
43.2°C Coolant Temperature (G62)
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
17:41:53 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.12 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
17:41:53 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-79.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-80.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-80.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-68.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
17:41:53 Group 002: Idle Speed
819 /min Engine Speed (G28)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
0 01 0 Operation Status
70.2°C Coolant Temperature (G62)
Praca na Liqui Moly na małym obiegu paliwa
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
18:19:21 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.40 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.73 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.85 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
18:19:21 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-92.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-88.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-86.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-77.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
18:19:21 Group 004: Unit Injector
819 /min Engine Speed (G28)
1.6 °ATDC Injection Start (specified)
9.7°KW Injection Duration (specified)
-2.5°KW Torsion Value
Na Liqui Moly w trakcie pracy
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
18:19:53 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.82 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.64 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.45 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
18:19:53 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-90.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-88.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-86.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-79.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
18:19:53 Group 002: Idle Speed
819 /min Engine Speed (G28)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
0 01 0 Operation Status
87.3°C Coolant Temperature (G62)
Po czyszeniu na paliwie
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
18:35:01 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.07 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.24 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
18:35:01 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-79.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-74.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-75.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-62.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Na paliwie
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
18:41:05 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
-0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Przed czyszczeniem Liqui Moly
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
17:15:06 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
17:15:06 Group 004: Unit Injector
861 /min Engine Speed (G28)
0.3 °BTDC Injection Start (specified)
7.7°KW Injection Duration (specified)
-2.5°KW Torsion Value
17:15:06 Group 007: Temperatures
30.6°C Fuel Temperature (G81)
16.2°C Intake Air Temperature (G72)
43.2°C Coolant Temperature (G62)
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
17:41:53 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.12 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
17:41:53 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-79.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-80.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-80.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-68.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
17:41:53 Group 002: Idle Speed
819 /min Engine Speed (G28)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
0 01 0 Operation Status
70.2°C Coolant Temperature (G62)
Praca na Liqui Moly na małym obiegu paliwa
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
18:19:21 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.40 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.73 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.85 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
18:19:21 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-92.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-88.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-86.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-77.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
18:19:21 Group 004: Unit Injector
819 /min Engine Speed (G28)
1.6 °ATDC Injection Start (specified)
9.7°KW Injection Duration (specified)
-2.5°KW Torsion Value
Na Liqui Moly w trakcie pracy
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
18:19:53 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.82 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.64 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.45 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
18:19:53 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-90.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-88.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-86.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-79.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
18:19:53 Group 002: Idle Speed
819 /min Engine Speed (G28)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
0 01 0 Operation Status
87.3°C Coolant Temperature (G62)
Po czyszeniu na paliwie
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
18:35:01 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.07 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.24 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
18:35:01 Group 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-79.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-74.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-75.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-62.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Na paliwie
Address 01: Engine (03G 906 021 MJ)
18:41:05 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
-0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
- wesol
- Władca postów
- Posty: 4962
- Rejestracja: wt maja 10, 2016 08:19
- Auto:: touran BLS i 2x CAYC
- Imię:: Pawel
- Lokalizacja: Goleniów
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Pompowtryski
Dziwne ze na tej mikstury gorsze korekcję jak na paliwie ale podejrzewam ze Jacek tez ci powie ze na jałowym ten test jest tyle warty co nic. Poza tym takie sprawdzenie korekcji czy bipow nie musi być miarodajne. Oczewiscie mowa o nie jakimś tragicznym rozjechaniu się wartości.
1T2 BLS oraz 2x 1T3 CAYC
